יואל מגיבה לפרשת קווי אשראי: "הסיכוי לשינוי בשליטה - קלוש"

החברה העומדת במרכז פרשת העברת מניות השליטה בקבוצת יואל-ישראמקו טוענת כי צוף העביר בקשה לביטול פסק הדין והיא מעריכה שסיכוייה להתקבל "גבוהים"

"הסיכוי כי בעקבות פסק הדין יחול שינוי בשליטה בחברה, קלוש". זוהי תגובתה הרשמית של חברת יואל בדיווח לבורסה מהיום (ג'), בעקבות הפרסום ב"גלובס" מאמש על האפשרות שמניות השליטה בקבוצת הנפט והנדל"ן יואל-ישראמקו יעברו לידי מפרקי חברת קווי אשראי.

כזכור, לפי הדיווח אמש ב"גלובס", ייתכן ומניות השליטה בחברות הנמנות על קבוצת יואל-ישראמקו יועברו מידיהם של חיים צוף וקובי מימון היישר לידיהם של מפרקי חברת קווי אשראי - עו"ד יצחק מירון ורו"ח חיים רבינוביץ' - ולאחר מכן יועמדו למכירה בבורסה.

תגובתה הרשמית של יואל גורסת, כי צוף דבק בעמדתו לפי הוא לא מעולם קיבל לידיו את כתב התביעה, למרות שעו"ד אלעד אלעזר, המייצג את מפרקי קווי אשראי, אמר ל"גלובס" כי כתב התביעה נמסר לצוף מספר פעמים באופן אישי.

"על פי מידע שנמסר לחברה מאת צוף ובאי כוחו בהליך, כתב התביעה מעולם לא נמסר לו כדין ובהתאם גם לא הוגש מטעמו כתב הגנה", מסרה יואל בתגובתה.

החברה מדווחת עוד, כי צוף העביר בקשה לבית המשפט "לביטול פסק הדין ועיכוב ביצועו וכי על פי חוות דעת עורכי דינו, סיכויי הבקשה לביטול פסק הדין להתקבל גבוהים".

תגובות דומות השוללות את האפשרות שמניות השליטה בקבוצה יעברו לידי מפרקי קווי אשראי התקבלו גם על ידי חברות אחרות בקבוצה, כדוגמת נצבא , איירפורט סיטי ונפטא .