רו"ח מאיר וידל: "נפעל להקמת לשכת רו"ח מקצועית חלופית"

וידל, מפעיליו של נשיא לשכת רו"ח יגאל גוזמן, אומר כי הדבר נדרש כיוון שבלשכה הקיימת לא ניתן להוביל מהלכים בשל היריבות הפנימית בין מחנה גוזמן למחנה מנירב ■ "רצינו שינוי, אך לצערנו אי-אפשר להוביל את השינוי"

"רצינו לעשות שינוי, אך לצערנו אי-אפשר להוביל את השינוי" - כך אומר רו"ח מאיר וידל, מפעיליו של נשיא לשכת רואי החשבון, יגאל גוזמן, המקדם מהלך של הקמת לשכה חלופית - זאת לאור התובנה כי בלשכה הקיימת לא ניתן להוביל מהלכים דרושים בשל היריבות הפנימית בין מחנה גוזמן לבין מחנהו של רו"ח עופר מנירב.

"הרצון הוא להקים גוף שבסופו של דבר יהיה גוף סטטוטורי, כמו לשכת עורכי הדין, שהחברות בו תהיה חובה", אומר וידל. לדבריו, הוא כבר קיבל עשרות טלפונים מחברי לשכה, לרבות חברי ועד מרכזי, התומכים במהלך.

וידל מציין כי גם רו"ח גוזמן מבין את הצורך בשינוי. הרעיון הוא להקים לשכה חלופית, שתעסוק רק בהיבטים המקצועיים של רואי החשבון. העומד בראשה יהיה גורם מקצועי, שייבחר על-ידי חברי הוועד המרכזי.

וידל, הפועל בשיתוף עם רו"ח קובי נבון, אף הוא פעיל במחנה גוזמן, מציין כי "הגוף הזה לא יעסוק בפוליטיקה ובימי כיף. נוביל שינויי חקיקה ונמקם את הגוף כמקצועי".

וידל תוקף את התנהלות מחנה מנירב וטוען כי "מחנה מנירב מנסה להכניס מקלות בגלגלים. לא נתנו לנשיא החדש אפילו 100 ימי חסד".

לדבריו, "הפוליטיקה בלשכה מונעת מהלך של הפיכתה ללשכה סטטוטורית. נושאי התפקידים נשארים בתפקידיהם כבר כמה שנים. כל המצע של מחנה גוזמן היה מצע של שינוי, אבל תוצאות הבחירות הראו כי אי-אפשר להוביל שינוי ולתפקד".

רו"ח מנירב מסר בתגובה: "הרעיון נועד במקרה הטוב לצרכי ידיעה בעיתון - ובמקרה הרע ליצירת מקור הכנסה נוסף להוגה הרעיון".