ערוץ החיים הטובים מבית ענני תקשורת ישודר בארה"ב

ענני תקשורת תשקיע 1.5 מיליון שקל על מנת להעלות את הערוץ בחברת הלוויין DISH Network, המשדרת לכ-14 מיליון מנויים ברחבי ארה"ב

ערוץ החיים הטובים הישראלי יעלה לשידור בארצות-הברית במהלך 2010 - כך הודיעה היום (ה') חברת ענני תקשורת. חברת התוכן הישראלית תשקיע 1.5 מיליון שקל על מנת להעלות את הערוץ בחברת הלוויין DISH Network, המשדרת לכ-14 מיליון מנויים ברחבי ארצות-הברית.

ענני תקשורת חברה לצורך המהלך לחברת RRSAT גלובל קומיוניקיישנס נטוורק בע"מ, המספקת שירותי ניהול והפצה של תוכן לתעשיית הטלוויזיה והרדיו.

ההשקעה של ענני תקשורת במהלך כוללת גם קמפיין השקה בקרב קהילות ישראליות ברחבי ארצות-הברית.

הערוץ יצטרף בכך לחבילת הערוצים הכוללת את הערוץ "ישראל אחת" ואת "הערוץ הישראלי". בשלב השני ישולבו בערוץ ההפקות הבינלאומיות של ענני תקשורת באנגלית, ואלה יפנו גם לקהלים נוספים דוברי אנגלית כמו יהודי ארצות-הברית וחובבי ישראל.

ערוץ החיים הטובים בגירסתו האמריקנית יכלול תכנים גם מערוצים אחרים של החברה, ביניהם ערוץ האוכל, ערוץ הבריאות וערוץ הטיולים. הערוץ יכלול משדרים מיוחדים לקראת חגים וספיישלים לנושאים בעלי זיקה ישראלית.

את ערוץ החיים הטובים בארה"ב תנהל דנה לוריא, שניהלה בעבר את הערוצים הבינלאומיים של חברת וורנר ברוס בארה"ב, ובארץ ניהלה את ערוץ AXN של סוני. לוריא עסקה בשנה האחרונה בהפקות הבינלאומיות של ענני תקשורת.

מטעם RRSAT מלווה את הפרויקט מנהל חטיבת התוכן של החברה, ניר חכלילי, לשעבר מנהל התוכניות של רשת בערוץ 2 ומגיש תוכנית החופשות "פספורט".

"ההצלחה של ערוץ החיים הטובים בארץ, עם קהל של כמיליון בתי-אב, גורמת לנו לחפש הזדמנויות של שידור הערוץ ברחבי העולם", מסר מנכ"ל ענני תקשורת, אודי מירון. "זהו רק שלב נוסף בשורה של מהלכים המתוכננים בשנה הקרובה בזירה הבינלאומית".