אברם גרנט נגד רומן אברמוביץ'

המאמן הישראלי של פורטסמות' על פיטוריו מצ'לסי: "גם אנשים מכובדים טועים. אברמוביץ' אמר לי שאני אשם בכך שג'ון טרי החמיץ את הפנדל המכריע בגמר הצ'מפיונס"

אברם גרנט, מאמן פורטסמות', יתארח הערב (ד') בסטמפורד ברידג', מגרשה של קבוצתו לשעבר, במסגרת המחזור ה-17 של הפרמיירליג. במסיבת עיתונאים אתמול לקראת המשחק, ניצל הישראלי את ההזדמנות להביע את תסכולו על כך שפוטר מהמועדון הלונדוני, זאת למרות שהגיע למרחק של פנדל אחד מוחמץ מזכייה בצ'מפיונס ליג.

"מאד הופתעתי כשקיבלתי את הודעת הפיטורים", אמר גרנט. "אני לא יודע אם הייתי נשאר בקבוצה אם היינו זוכים בליגת האלופות, אבל הבעלים (רומן אברמוביץ') אמר שזאת היתה אשמתי שג'ון טרי לא כבש את הפנדל המכריע. הוא גם אמר שזאת היתה אשמתי שלא התחלנו טוב את העונה, למרות שהוא שכח שבכלל לא אימנתי בתחילת העונה".

גרנט, שניצח 36 משחקים מתוך 54 בקדנציה שלו בצ'לסי בעונת 2007/08, ורשם חמישה הפסדים בלבד, המשיך את הקו הסרקסטי: "אבל אתם יודעים מה התפקיד של מאמן? להיות אשם. אני אשם. כל יום מישהו עוצר אותי ברחוב ומזכיר לי את הפנדל הזה. זה מועדון טוב, והיה לי כבוד גדול לאמן כאן, אבל אין אנשים שלא טועים. אפילו אנשים גדולים ומכובדים".

פורטסמות', שמדורגת אחרונה בטבלה, צברה 4 נקודות (מתוך 11 שברשותה כרגע) מאז התמנה גרנט למאמן הקבוצה. "גם אלכס פרגוסון וארסן ונגר לא הגיעו לתוצאות בשנה הראשונה שלהם במנצ'סטר יונייטד וארסנל", סיכם גרנט את דבריו. "את מה שעשינו בצ'לסי עשינו בזמן קצר מאד, ולכן אני גאה מאד בתקופה שלי שם".