חשפנית במועדון: מאבטח הרמטכ"ל סטר לי לפני ניסיון האונס

"הוא ישב ואני רקדתי מולו, ובמקום שהידיים שלו יישארו מאחור הוא נתן לי סטירה חזקה בתחת" - כך מתארת מ' החשפנית במועדון הפוסיקט את התנהגותו התוקפנית של ארז אפרתי שעות ספורות לפני ניסיון האונס בנמל ת"א

ערב רווי אלכוהול, בילוי בשני מועדוני חשפנות והתנהגות תוקפנית כלפי המלצריות והחשפניות - כך עולה מעדויות חדשות שנחשפות בעיתון "ידיעות אחרונות" מהאנשים שראו את מאבטח הרמטכ"ל, סרן ארז אפרתי, בשעות שלפני ניסיון האונס לכאורה.

התחנה הראשונה של אפרתי היתה במועדון בהרצליה, לשם הגיע עם חבריו בסביבות השעה 22:00 בלילה לפני כ-3 שבועות. מצלמות האבטחה במועדון מתארות את כמויות האלכוהול הגדולות שזרמו באותו ערב ומראות את אפרתי שותה מהבקבוקים שעל השולחן. בהמשך הגיעו החשפניות, שהעידו לאחר מכן במשטרה על ההתנהגות האגרסיבית של ארז וחבריו.

בשלב מסוים תפס אחד מחבריו של אפרתי את ידה של אחת המלצריות ושאל אותה: "לא אמרת שאת מתכוונת לרקוד על הבר ולהוריד חולצה?" המלצרית סיפרה כי היא הופתעה מדבריו של החבר, התרחקה מהחבורה וביקשה מהאחראי שמישהו אחר ישרת אותם.

ארז וחבריו לא הסתפקו במופע החשפנות שבו צפו והמשיכו למועדון ה"פוסיקט" בנמל תל-אביב, שם חברו למסיבת רווקים אחרת והמשיכו לשתות לשוכרה. לפני שנכנסו למועדון, הספיק אפרתי לשלוח הודעת טקסט לארוסתו, בה כתב "אני אוהב אותך".

ממועדון חשפנות אחד לאחר

מהעדויות במשטרה עולה כי מ', החשפנית שניהלה את הערב, רקדה על הבמה עם אפרתי ועם חוגגים נוספים. בשלב מסוים היא התיישבה עליו ורקדה כשידיו נמצאות מאחורי גבו. "במקום שהידיים שלו יישארו מאחור, הוא נתן לי סטירה חזקה בתחת", סיפרה מ' לחוקרים. "החזרתי לו סטירה לפנים ואמרתי לו לרדת מהבמה".

"אחר-כך הסתובבתי לידו, ואז הוא נתן לי שוב מכה בתחת, ואני החזרתי לו בסטירה על הפנים", סיפרה מ'. "ירדתי מהבמה והלכתי להתלונן עליו בפני בעל המועדון, כי זה היה בניגוד להוראות של המועדון".

כשסיימו לחגוג במועדון - עברה החבורה למסעדה הסמוכה, שם על-פי העדויות אפרתי שתה רק מים קרים.

בשלב הזה התקשרה ארוסתו של אפרתי לטלפון הנייד שלו, והוא שוחח עמה וביקש שתדליק לו את הדוד. בהמשך, על-פי כתב האישום, עקב אפרתי אחר א', שהיתה בדרכה לאוטו. על-פי עדותה של א', הוא הגביר את הקצב ככל שהתקרבה לאוטו, ואז כשהתיישבה במכונית, הוא פתח את הדלת והוציא את המפתחות מהסוויץ'.

"מצטערת שלא הצלחתי לברוח ממנו"

תחילה חשבה א' כי ברצונו לשדוד אותה, לכן יצאה מהמכונית ואמרה לו שייקח כל מה שהוא רוצה. אך אפרתי, לפי עדותה של א', גרר אותה מהכתפיים לכיוון השיחים וניסה לאנוס אותה פעמיים.

"הוא הפיל אותי עם הפנים על האדמה והבוץ, הוריד לי את הבגדים ואחר-כך הוריד את שלו", סיפרה א'. "כל הזמן הזה הוא פוצץ לי את הראש במכות. ניסיתי לשרוט אותו ולצעוק, ובשלב מסוים אנשים שמעו אותי".

לאחר שניצלה מניסיון האונס, התקשרה לאביה בבכי ואמרה לו "אבא, אנסו אותי". הודות לאנשים שעזרו לה ניצלה א' מאונס, אך החוויה הקשה שעברה עליה באותו לילה תלווה אותה עוד זמן רב. "אני מרגישה מזוהמת וכועסת על עצמי שלא הצלחתי לברוח ממנו", אמרה בצער. "שלא הנעתי את האוטו וברחתי משם".

כתב האישום נגד המאבטח מגולל את מעשיו החמורים לכאורה של אפרתי הנאשם בעבירות של ניסיון אינוס בנסיבות מחמירות, ניסיון לבצע מעשה סדום, תקיפה הגורמת חבלה של ממש, תקיפה על מנת לבצע פשע, איומים וכן התנגדות ללכידה כדין.

בכתב האישום מופיעים 79 עדים, וההערכה היא כי המתלוננת שהותקפה תעיד נגד אפרתי.