שמעון אלקבץ מתחיל בייעול ברדיו ת"א: פחות טאלנטים

תוכנית הצהריים של התחנה תצומצם לשני מגישים בלבד - רון קופמן ועדי שמאי ■ על-פי ההערכה, התחנה תיפרד מהמגישים אלי פיניש ועינת שרוף

רדיו תל-אביב 102FM החל במהלכים לשינוי תדמיתי כולל. היום הונחה על שולחן הרשות השנייה בקשת הרדיו למנות את שמעון אלקבץ, למנכ"ל התחנה במקומו של שי בן-מאור. אלקבץ החל היום במהלכים ראשונים, במסגרתם הוא צפוי לבטל חלק ניכר של ההחלטות של קודמו בתפקיד. עד כה שימש אלקבץ כנציב הבעלים בתחנה ובתחנות האחרות של קבוצת "גלי הדרום".

כפי שפורסם ב"גלובס", המגמה החדשה ברדיו תהיה להפוך אותו לפחות נישתי ופונה למכנה משותף רחב יותר. בין היתר הוחלט להפסיק את תוכניתם של ערן זרחוביץ ושרון טייכר, שנתפסה כפונה לקהל צר מדי בעיני הנהלת הרדיו החדשה. כמו כן, תוכנית הצהריים של התחנה תצומצם לשני מגישים בלבד - רון קופמן ועדי שמאי. בתוך כך, על-פי ההערכה תיפרד התחנה מהמגישים אלי פיניש ועינת שרוף.

אלקבץ מתכנן לתגבר את רצועת הלילה של התחנה ולקשר אותה למקומות בילוי ברחבי תל-אביב. בימי שבת ישודרו להיטים לצד מערכונים ויקשרו שיתופי פעולה עם סטנדאפיסטים הפועלים על במות ברחבי תל-אביב.

"אני מתכוון ליצור רדיו פחות נישתי ושיפנה לקהלים רחבים הרבה יותר", אומר אלקבץ, ששימש בעבר כמנכ"ל המקומונים והמגזינים של "מעריב". לדבריו, "בכדי להגיע לקהל חדש צריך לדאוג לרצועות שידור מתאימות. כנציג הבעלים פעלתי לשידור תוכנית ספורט משותפת בסינדיקציה עם התחנות בדרום ובחיפה, וכך פעלתי בכל הקשור לתוכנית הבוקר. חשבתי שיהיה נכון לשדר תוכנית סינדיקטיבית שמשודרת ב-5 תוכניות רדיו ובקרוב תשודר ב-2 תחנות נוספות. הכיוון הוא ליצור רצועות שיפנו לקהל רחב יתר. בכוונתי לחזק את התל-אביביות ולהתחיל לגעת בתל-אביבים. אני רוצה שזה יהיה רדיו עם חיוך".