הטוטו-ווינר אישר: ישלם למכבי ת"א 274 אלף דולר לעונה על הסכם השיווק

אחרי שדירקטוריון הארגון הצביע נגד ההסכם, הוחלט לאשר אותו לשנה אחת במקום שלוש ■ בכך השלימה מועצת ההימורים חתימה על שלושה הסכמים שיווקיים עם ענף הכדורסל תוך חודשיים בסכום כולל של 9.7 מיליון שקלים

אחרי שלפני חודשיים הצביע דירקטוריון הטוטו-ווינר נגד אישור הסכם השיווק במתכונת לשלוש שנים עם קבוצת הכדורסל של מכבי ת"א, נחתם בימים האחרונים הסכם לשנה אחת בלבד בין הצדדים.

על-פי ההסכם ישלם הטוטו-ווינר למכבי ת"א סכום של 274 אלף דולר (מיליון שקלים) עבור פרסום במשחקי היורוליג, כפי שנסגר בין הצדדים כבר בחודש יוני האחרון בין מנכ"ל הטוטו-ווינר עופר פרי, לבין יו"ר מכבי ת"א שמעון מזרחי. עם זאת, ההסכם יהיה לעונה אחת בלבד ולא לשלוש שנים כפי שסוכם בתחילה, זאת אחרי שדירקטוריון הטוטו קבע לאחרונה כי הסכמים עם קבוצות ספורט יוגבלו לתקופת זמן של לא יותר משנה.

בכך למעשה השלים הטוטו-ווינר תוך חודשיים חתימה על שלושה הסכמים שיווקיים עם ענף הכדורסל בסכום כולל של 9.7 מיליון שקלים: הראשון הוא הסכם השיווק עם מינהלת הליגה בכדורסל שמפעילה את ליגת ווינר, עבורו תקבל המינהלת 7.1 מיליון שקל, בהסכם לעונה אחת בלבד. השני הוא עם איגוד הכדורסל, עבור ליגת העל לנשים - הסכם לשנה אחת עבור סכום של 1.4 מיליון שקל. וכאמור ההסכם עם מכבי ת"א.

ההסכמים החדשים מהווים חלק מקו שמובילים ראשי הטוטו-ווינר בחודשים האחרונים, לפיו יוקצה יותר כסף לענף הכדורסל עבור הסכמי שיווק.