משפר ביצועים? חשד כי אלוף משנה גנב wii מחנות צעצועים

קצין בכיר בצה"ל בדרגת אלוף משנה נתפס בגניבת קונסולת משחקים מדגם wii מחנות למשחקים ואלקטרוניקה בקניון במרכז בארץ ■ את הפרשה חשפה היום כתבת קול ישראל לענייני צבא, כרמלה מנשה

פרשה מביכה במיוחד בצה"ל: קצין בכיר בדרגת אלוף משנה נתפס בגניבת קונסולת משחקים מדגם wii מחנות למשחקים ואלקטרוניקה בקניון במרכז בארץ.

את הפרשה חשפה היום (ג') כתבת קול ישראל לענייני צבא, כרמלה מנשה. בשיחה שהוקלטה בין הקצין ובין בעל החנות נשמע הקצין מתנצל, אך הכחיש את האירוע המביך בשיחה עם מפקדיו. בצה"ל חוקרים את המקרה.

על-פי החשד, הקצין הבכיר הגיע לחנות המשחקים בקניון במרכז הארץ כדי לקבל שירות על מוצר אחר שקנה, וכשיצא ממנה גילה המוכר כי קונסולת המשחקים נעלמה. קצין נוסף שנכח במקום הוביל לחשד כי מדובר באל"מ שעזב את החנות.

הקצין הוקלט בטלפון: "טעיתי, אשלם על זה"

אחרי בדיקה בסרטי מצלמת האבטחה של החנות, התברר כי הקצין הבכיר הוא החשוד במעשה: הוא תועד במצלמה כשהוא יוצא עם שקית מהחנות. בעל החנות התעמת עם הקצין החשוד בשיחת טלפון שהוקלטה, והקצין התנצל על המעשה והשיב את המכשיר בליווי מכתב.

"אני יודע לבוא ולהגיד 'טעיתי', אשלם על זה - אני מוכן ללכת רחוק מאוד כדי לנקות את שמי", אמר הקצין החשוד לבעל החנות.

הקצין אף הודה בפני בעל החנות כי יש לו נטייה לעבור גבולות. "הלכתי רחוק מדי, קורה לי לפעמים", אמר הקצין, שסיפר כי גם בשירותו הצבאי קראו לו מקרים מצערים של איבוד שליטה. "לפעמים אני מאבד את העשתונות - בגלל זה אני אל"מ זקן", אמר.

בעקבות המקרה נקרא הקצין לבירור אצל מפקדיו, אך הוא הכחיש כל קשר למקרה וטען כי בעל העסק מנסה לסחוט אותו.

דובר צה"ל מסר כי בעקבות הפנייה החלו מפקדי הקצין לברר את הטענות, והעניין צפוי להתברר בהקדם.