"קרב האיגרוף היקר בהיסטוריה" על סף ביטול

פלויד מייוודר ומני פאקיאו היו אמורים לחלק ביניהם 50 מיליון דולר, וזה עוד בלי שמחשיבים את תשלומי הפיי-פר-ויו, אבל האשמות הדדיות בין השניים הובילו אותם לבית המשפט

ב-13 במארס היה אמור להתקיים בלאס וגאס אחד הקרבות הכי גדולים שידע עולם האיגרוף, לפחות מבחינת הכסף שהיה מונח על השולחן. פלויד מייוודר האמריקני ומני פאקיאו הפיליפיני היו אמורים לחלק ביניהם מראש 50 מיליון דולר (לפני תשלומים עבור פיי-פר-ויו), בקרב שסך ההכנסות שלו, על-פי הערכות, יכול היה להגיע ל-150 מיליון דולר.

אולם כעת נראה שקיום הקרב רחוק מאד מביצוע בפועל. נציגיו של מייוודר ביקשו מפאקיאו בשבועות האחרונים לערוך מספר בדיקות דם לגילוי חומרים ממריצים, בין היתר בימים הסמוכים לקרב. פאקיאו טען מנגד שמעולם הוא לא השתמש בחומרים אסורים, ועריכת בדיקה כזאת סמוך לקרב תחליש אותו מבחינה פיזית.

כעת החליט פאקיאו לתבוע את מייוודר, ומהמקום הזה, לא בטוח שיש דרך חזרה לקיום קרב. הפיליפיני דורש בתביעה 75 אלף דולר ממייוודר ומחברת היח"צ שלו. "פאקיאו לא יכל לעמוד בהאשמות הנבזיות לפיהן הוא השתמש בממריצים אסורים. מדובר בפגיעה חמורה בשם הטוב שלו", אמר עורך הדין של המתאגרף, שמתכנן לרוץ לקונגרס בפיליפינים בהמשך השנה הבאה.