דפי זהב משיקה מחדש את אתר d בהשקעה של 2.5 מיליון שקל

העבודה על האתר נמשכה כשנה, כשהדגש העיקרי ניתן על פישוט מנוע החיפוש וטיוב התוצאות שמתקבלות ■ בנוסף שולבו באתר תכנים נלווים, בהם מאמרים, מדריכים, טיפים ומחירונים

דפי זהב משיקה היום (ה') מחדש את אתר d לחיפוש בעלי מקצוע ובתי עסק, בהשקעה של כ-2.5 מיליון שקל. העבודה על האתר נמשכה כשנה, כשהדגש העיקרי ניתן על פישוט מנוע החיפוש וטיוב התוצאות שמתקבלות. בנוסף שולבו באתר החדש תכנים נלווים, בהם מאמרים, מדריכים, טיפים ומחירונים.

זאב גרובר, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של קבוצת דפי זהב, מסר כי "אנו גאים להשיק מחדש את אתר d.co.il, שכמו האתר הנוכחי בזמנו מהווה היום את אחד האתרים המתקדמים בעולם דפי הזהב".

לדבריו, "ביצענו שורת מהלכים לשיפור האתר על מנת לספק לגולשים פתרונות מידיים, תוך חוויית חיפוש נוחה ומהירה המציגה תוצאות רלוונטיות ומעשירה אותם בתכנים עדכניים. באתר החדש הושקעו ידע רב ומחשבה מקיפה, המתבססים על ניסיונה רב השנים של החברה ושל שותפינו לדרך ועל מחקרים ממוקדים שערכנו במטרה לענות באופן הטוב ביותר על צרכי הגולשים".

על-פי סקר TIM לחודש נובמבר, אתר דפי זהב מדורג במקום ה-13 עם שיעור חשיפה שבועי של 17.6%, בהשוואה לשיעור חשיפה שבועי של 19.5% למנוע החיפוש b144 של בזק.