אליעזר שקדי: "אני גאה להיות המנכ"ל בחברה עם משמעות עמוקה למדינה ולעם"

לדברי מנכ"ל אל-על הנכנס, המצב בענף התעופה טרם התייצב, והשפעות המשבר הכלכלי העולמי עדיין ניכרות ■ "הדגל הנישא על מטוסינו אינו רק עדות היסטורית, אלא משקף את חיבורנו למדינה, לאזרחיה וליהודים ברחבי העולם"

אלוף (מיל') אליעזר שקדי נכנס היום רשמית לתפקידו כמנכ"ל אל על אחרי עזיבתו של חיים רומנו שניהל את החברה בחמש השנים האחרונות.

באגרת שהעביר שקדי לעובדי החברה עם כניסתו, כתב כי הוא גאה להיכנס לתפקיד מנכ"ל אל על. "מבחינתי, זה אתגר גדול והמשך לעשייה בת עשרות שנה בתפקידים ממלכתיים בשירות הציבור, הפעם בהובלת חברת התעופה הלאומית - חברה בעלת משמעות עמוקה למדינת ישראל ולעם היהודי".

לדברי שקדי, המצב הכלכלי בכלל, וענף התעופה בפרט, טרם התייצבו והשפעות המשבר הכלכלי העולמי עדיין ניכרות. זאת לצד תחרות מחריפה, רגולציה הדוקה ודרישות ביטחון מחמירות, אולם תפקידו להמשיך לפתח את אל על כחברת תעופה איכותית ותחרותית. עוד כתב: "התרשמתי בזמן קצר זה ממצבה הכלכלי המורכב של החברה והדבר בא לידי ביטוי בהפסדים מצטברים בשנתיים האחרונות".

"אל על אינה חברה ממשלתית, אבל היא תמיד תהיה חברה לאומית, בעלת זיקה אמיתית וייחודית למדינת ישראל ולעם היהודי. הדגל הנישא על מטוסינו אינו רק עדות היסטורית, אלא משקף את חיבורנו למדינה, לאזרחיה וליהודים ברחבי העולם", כתב שקדי.