תחל שנה וברכותיה

מתיקון דו"חות קומברס ועד פיתוח עוד תרופה אתית ישראלית - 10 איחולים לא שגרתיים

מה לא היינו רוצים לאחל לכבוד השנה החדשה. שתהייה מוצלחת כמו קודמתה (לפחות בתשואות של שוק ההון), שלא תהייה פחות משעממת מקודמתה ושתחדש לנו משהו. במקום זאת, בחרנו לאחל לכם (וגם קצת לעצמנו) איחולים מעט שונים.

1. שבארי לויט, ממייסדי תרו פרמצבטיקל , ודיליפ שנגבי, מנכ"ל סאן , יגיעו לעמק השווה, וציבור המשקיעים יידע באילו ידיים מונחת החברה (כי עברו כבר שנתיים וחצי מאז חתמו השניים על הסכם הרכישה, וההתגוששות האין סופית בין שתי החברות היא כבר מתחת לכבודן).

2. שקומברס טכנולוג'י תתקן את דו"חותיה, תגלה את המספרים שמסתתרים במאזניה, תחזור להיסחר בנאסד"ק, תמכור את חברות הבת ותיפרד מאיתנו לשלום (כי ברור שאנדריי דאהן הגיע במטרה לפרק את החברה. זה רק עניין של זמן עד שישלים את ייעודו).

3. שסטיבן ברונסון, המשקיע האלמותי בחברת טיקרו, יפסיק להתכתב עם שני בעלי השליטה בחברה, איציק תמיר ואריק פנט, וימשיך הלאה, לחברה הבאה (כי לא משנה עד כמה הוא צודק - אם בכלל - הגיע הזמן להפסיק לכרות עצים בשביל המכתבים שהוא כותב. זו טיקרו, לא קומברס טכנולוג'י).

4. שדב בהרב, מנכ"ל אמדוקס , ייאות להתראיין לתקשורת הישראלית (כי כמה אפשר להכחיש את זהותה הישראלית של אחת מחברות הדגל המקומיות. בכל זאת, קשה לפספס את בניין החברה כשעוברים בצומת רעננה).

5. שאחת מהחברות הישראליות שמנסות לפתח תרופה כזו או אחרת תנחל הצלחה, ותוכיח שהקופקסון אינה התרופה האתית היחידה שפותחה בארץ הקודש (אנחנו יודעים, אנו חולמים בהקיץ, אבל מותר לנו. זה אף פעם לא מזיק).

6. שגיל שויד, מנכ"ל ויו"ר צ'ק פוינט , ייפרד מאחד מתפקידיו (כי הגיע הזמן אחרי כמעט 17 שנה).

7. שטאואר סמיקונדקטורס תתחיל להרוויח, ועל בסיס GAAP (כן, אנו אופטימיים חסרי תקנה).

8. שיונפקו עוד חברות ישראליות בנאסד"ק (כי אחרת לא יהיה לנו על מי לכתוב).

9. שטבע תמשיך להפתיע אותנו לטובה (כי על מי כבר אנו יכולים לסמוך...).

10. ושלפחות אחד מהאיחולים לעיל יתגשם (כי אחרת אנו עלולים לעשות צחוק מעצמנו).

שנה טובה.