פסגות: "קבוצת בזק במקום מצוין לקראת שנת שיאים חדשים"

"המהלכים האסטרטגיים - בעיקר ברשת החדשה של פלאפון ובפריסת רשת ה-NGN, החלו להניב פירות ברבעון השלישי - ועוצמתם צפויה להתגבר" ■ מעדכנים מעלה מחירי היעד של סמייל ואינטרנט זהב

בבית ההשקעות פסגות פירסמו היום סקירה מעודכנת על מניות בזק , סמייל ואינטרנט זהב , "לקראת שנה של שיאים חדשים". האנליסטית טליה לויברג ממחלקת מחקר Sell Side בפסגות מציינת כי המהלכים האסטרטגיים של קבוצת בזק - בעיקר ברשת החדשה של פלאפון ובפריסת רשת ה-NGN, החלו להניב פירות ברבעון השלישי.

הפירות האלה, שעוצמתם צפויה להתגבר ברבעון הרביעי של 2009 וב-2010 מובילה את האנליסטים בפסגות להעלאת התחזיות לרבעון ולשנה הבאה של מניית בזק - והיא עדיין מניית התקשורת המועדפת על האנליסטים בפסגות. האנליסטים ממליצים על מניית בזק ב"קנייה", במחיר יעד של 10.6 שקל למניה - המשקף פרמיה של 9% למחיר הפתיחה של המניה בבורסה בת"א היום. מחיר היעד החדש גבוה ב-6% מהמחיר הקודם של פסגות.

בפסגות מציינים את הפוטנציאל האדיר הטמון בחיסכון התפעולי שאמורה להניב רשת ה-NGN, חיסכון שלדעתם עדין לא מגולם: "המהלכים האסטרטגיים, המשך פוטנציאל התייעלות גם לפני פירות ה-NGN, אסטרטגיה ממוקדת, סביבה רגולטורית ותחרותית שאתגריה לא צפויים לגבור מהותית - כל אלה מעמידים את בזק במקום מצוין ל-2010", אומרים בפסגות, ומוסיפים כי "יחד עם תשואת דיבידנד של 9.5% בגין המחצית השנייה של 2009 ושל כ-8% בגין 2010, מספקת בזק למשקיע את כל הקריטריונים הנדרשים לשימור המלצת קנייה ולהמשך היותה המניה המועדפת".

העלאת מחיר היעד של בזק מביאה את האנליסטים לעדכן מעלה מחירי היעד של חברת האם סמייל תקשורת וחברת הסבתא אינטרנט זהב. האנליסטים ממליצים על סמייל ב"תשואת יתר" במחיר יעד של 121 שקל, ועל אינטרנט זהב ב"תשואת שוק" במחיר יעד של 105.8 שקל.