מגדלים רוכשת את מתחם קולנוע רמה בר"ג ב-66 מיליון שקל

המוכר הוא נסים סגרון, שותפו לשעבר של בועז יונה בחברות חפציבה חופים וחפציבה גלובל ■ למגדלים רשימה לקבוצת רכישה לכמחצית מהבניין

נסים סגרון, שותפו לשעבר של בועז יונה בחברות חפציבה חופים וחפציבה גלובל, חתם על הסכם אופציה למכירת המתחם ששימש בעבר את קולנוע רמה המיתולוגי ברמת גן, כך נודע ל"גלובס". הרוכשת היא חברת מגדלים, העוסקת בארגון וליווי קבוצות רכישה, שתשלם על המתחם 66 מיליון שקל.

הסכם האופציה יפקע בעוד ארבעה חודשים. במתחם, המיועד לשימור, יש זכויות בנייה ל-97 יחידות דיור בכ-22 קומות. ל"גלובס" נודע כי לחברת מגדלים, שבבעלות עו"ד קרן בן דוד ואשת העסקים חני הורוביץ, יש רשימת רוכשים לכמחצית מהבניין המתוכנן.

סגרון החזיק במתחם במשך השנתיים האחרונות לאחר שרכש אותו מחברת הדירות נ. שקד בבעלות דב ואביב שקד. אלה החזיקו במתחם ממאי 2007, אז הם רכשו אותו תמורת 28 מיליון שקל.

קולנוע רמה נבנה בצומת הרחובות ביאליק וז'בוטינסקי ב-1938 ברוח הסגנון הבינלאומי (באוהאוס) והוא הקולנוע השני שנבנה ברמת גן אחרי קולנוע אורדע. הקולנוע תוכנן על ידי מהנדס גרמני שעזב את הארץ ב-1937 והתכנון עבר לידי המהנדס ישראל מיכאלי. הקולנוע הכיל 1,178 מושבים ונסגר בשנת 1982. חלק מתקרתו קרסה ב-1992.

לפי התכנון בתקופתה של חברת נ. שקד היה אמור בניין הקולנוע להשתלב באופן שהחלק התחתון שלו יהיה בסגנון של קיר הקולנוע ומגדל הדירות שמעליו יהיה בסגנון המגדלים בתל אביב, כך שהפרויקט יהיה בעל צביון ייחודי של חדש וישן.

מגדלים מייעדת את הפרויקט לזוגות צעירים. לדברי הורוביץ, המתחם יכלול קיר שימור בן 16 מטר, ובשל המיקום הטופוגרפי של הבניין יוצע מבט לים כמעט בכל אחת מהדירות בפרויקט. המגדל יכיל דירות בגודל של שלושה חדרים, דירות דופלקס, דירות ארבעה חדרים, ופנטהאוזים. מחירי הדירות המשוערים בפרויקט יהיו 1.25 מיליון שקל ומעלה לדירת שלושה חדרים ו-1.45 מיליון שקל ומעלה לדירת ארבעה חדרים.

הורוביץ אמרה ל"גלובס" כי "זהו אחד הפרויקטים שהכי הרבה אנשים מחכים להם ברמת גן. המתחם הוא פנינה, הן בשל קרבתו לאזור המסחר והן בשל היותו מיקום אסטרטגי בעיר. בכל קומה יהיו שלוש דירות שייהנו מנוף לים ודירה אחת שלא יהיה ממנה נוף לים".

את סגרון ייצג בעסקה עו"ד צבי שוב.

פרויקט קולנוע רמה של מגדלים