תקציב הפרסום של גיבור סברינה עובר לבאומן-בר-ריבנאי

תקציב הפרסום של חברת ההלבשה התחתונה לשנת 2010 יעמוד על 4 מיליון שקל ■ התקציב טופל עד כה בידי אליקים-הרמן-נהרדע

תקציב בפרסום של חברת גיבור סברינה עובר למשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי. התקציב טופל ב-5 השנים האחרונות במשרד הפרסום אליקים-הרמן-נהרדע.

החברה מסרה כי היקף הפרסום שלה בשנת 2010 יעמוד על כ-4 מיליון שקל (במחירים ריאליים), וכי המעבר לבאומן-בר-ריבנאי הוא חלק ממהלך רחב של בניית אסטרטגיה פרסומית חדשה לחברה, מיתוג החברה מחדש וריענון הפעילות השיווקית שלה לקראת עונת הקיץ הקרובה ושנת 2010 כולה.

כאמור, התקציב טופל עד עתה באלייקים-הרמן-נהרדע עוד באחד מגלגולי הבעלות הקודמים שלו, עת נשא את השם אליקים-רגב. עד אז טופל התקציב במשרד פרסום קטן אחר - פרנקו ושות, ואליקים-רגב קיבל את התקציב לטיפולו לאחר מכרז. עם הקמפיינים שייצר אליקים-רגב לחברה נמנה קמפיין למותג ההלבשה התחתונה FIX, בכיכובה של אלה משקאוצן.

לדברי שמחה קינן, מנכ"ל גיבור סברינה, "המעבר לבאומן הינו צעד רב משמעות מבחינתנו, אשר אמור לתת ביטוי לשורה של מהלכים שיווקיים אסטרטגיים המתוכננים בחברה לשנה הקרובה".

לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, תקציב הפרסום של החברה בשנת 2009 עמד על 1.6 מיליון דולר, במחירי מחירון.

גיבור סברינה, מקבוצת ארגמן תעשיות, עוסקת בתחום ההלבשה התחתונה, לבוש השינה, גרביים וגרבונים, ובין המותגים שבבעלותה FIX, FIXMEN , CAN CAN, SABRINA ,CACHAREL ועוד.

החברה מעסיקה בישראל כ-250 עובדים ומשווקת את מוצריה באמצעות רשת החנויות לודז'יה רוטקס, הנמצאת בבעלותה ומונה כ-31 חנויות בפריסה ארצית, וכן באמצעות רשתות שיווק וחנויות מובחרות בתחום הלבשת הפנאי והלבשה תחתונה.