שדרוג לבנק אוף אמריקה

וגם - מגדילים את החשיפה לסקטור הבריאות עם 4 רעיונות מעניינים להשקעה

ה-S&P500 נתקע חזק בין 1,130 ל-1,160/1,150 ואישר את חשיבותן של רמות אלו כרמות תמיכה/התנגדות בהתאמה. אין לנו בשלב זה מה להרחיב בעניין וכל ההסברים שלנו על הרמות הללו מוצו.

הגדרת המגמה ממשיכה להיות מגמת עליה, מותנה בתמיכה ב-1,130. מהלך מתחת ל-1,130 יחשב סימן דובי, בייחוד לאור התמיכה שהייתה ברמה זו.

בנק אוף אמריקה מקבל שדרוג

אופנהיימר העלו אמש את ההמלצה לבנק אוף אמריקה לתשואת יתר. מהבחינה הטכנית אנחנו יכולים לתמוך בכך. המניה נתמכת על ידי הממוצע הנע ל-89 יום והאינדיקטורים הטכניים מצביעים על סיכוי להמשך מגמת העליה. מהלך מעל 16.6 דולר, השער אותו המניה לא הצליחה לפרוץ כלפי מעלה ביום רביעי, יחשב סימן שורי.

שימו לב לביוטכנולוגיה

במסגרת האסטרטגיה שלנו להגדלת חשיפה לסקטור הבריאות, אפשר לשים לב גם למניות ביוטכנולוגיה. להלן ארבע אפשרויות מעניינות:

GPRO: פרצה רמת התנגדות ומפתחת מהלך עליה מבסיס תמיכה חזק. גם הממוצעים הנעים תומכים בהמשך מגמת העליה. ניתן להגן על פוזיציית רכש מתחת ל-45 דולר. על פי תרשים ה-X ו-O היא יכולה להגיע ל-64 דולר. בשלב ראשון, תיבחן התנגדות ב-49 דולר.

AMGN : אחת המניות שקרטר וורת', המנתח הטכני של אופנהיימר, מנבא לה פריצה ב-2010. מהלך מעל 58 דולר יחשב סימן חיובי בכיוון. ניתן לצפות לתמיכה מעל 56.3 דולר.

GENZ : עלתה בימים אלו מעל הממוצע הנע ל-200 יום. סיכוי טוב להמשך עליה ותמיכה באזור ה-54 דולר.

GILD : יחסית לשלוש האפשרויות האחרות, GILD היא מניה מדשדשת. אבל, גם מדשדוש יכולה להגיעה פריצה. מהלך מעל 48 דולר יחשב סימן שורי.

אפשר בהחלט להוסיף גם אתפרוטליקס לרשימה. הכנסנו אותה זה מכבר גם לתיק קניון המניות. אין לה עדיין מומנטום אבל יש לה תמיכה באזור ה-7 דולר (מעבר לתמיכת העם היושב בציון...). מהלך מתחת ל-7 דולר יחשב סימן דובי. מהלך מעל 7.5 דולר יאשר התפתחות מומנטום חיובי.

מי שרוצה לפזר סיכון ולא להתמקד במניות בודדות יכול לבחון את IBB , ETF להשקעה בביוטכנולוגיה. היא נמצאת קרוב לשיא כך שאולי בכל זאת כדאי לבחור כמה מניות במקומו. תמיכה ל-IBB תיבחן ב-83.6 דולר.