הבעלים בליברפול כבר פחות חנוקים

טום היקס מכר את אחזקותיו בקבוצת הבייסבול טקסס ריינג'רס עבור 570 מיליון דולר ■ צעד זה מגיע חודש אחרי ששותפו בליברפול, ג'ורג' ג'ילט, מכר את הבעלות על קבוצת ה-NHL מונטריאול קנדייאנס ב-550 מיליון דולר

טום היקס, הבעלים של מועדון הכדורגל האנגלי ליברפול, השלים את מכירת אחזקותיו בקבוצת הבייסבול האמריקנית טקסס ריינג'רס. על-פי אתר ESPN, סכום העסקה, שכוללת גם את האצטדיון של הקבוצה ונדל"ן בסביבת המגרש, עומד על 570 מיליון דולר. הרוכשים הם קבוצה שבראשה עומד נולאן ראיין, נשיא הריינג'רס.

כעת, אחזקות הספורט של היקס, שהונו האישי הוערך על-ידי "פורבס" ב-2009 במיליארד דולר, כוללות את ליברפול, ואת קבוצת ההוקי קרח האמריקנית דאלאס סטארס מה-NHL. אגב, זה מועדון הספורט השני שהיקס נפטר ממנו, אחרי שמכר ב-2005 את אחזקותיו במועדון הכדורגל הברזילאי קורינתיאנס.

בתחילת דצמבר האחרון השלים שותפו של היקס בליברפול, ג'ורג' ג'ילט, את מכירת אחזקותיו בקבוצת ה-NHL מונטריאול קנדייאנס עבור 550 מיליון דולר. על-פי דיווחים חוזרים ונשנים באנגליה בשנה האחרונה, הצמד מעוניין למכור את אחזקותיו בליברפול, לפי שווי מוערך של 400 מיליון ליש"ט, כאשר גם מציאת משקיע שיחזיק ב-25% מהמניות בא בחשבון.