מניית הנפט מודיעין תצא מרשימת השימור של הבורסה ביום ג'

מודיעין השלימה בשבוע שעבר גיוס של 20 מיליון שקל - מעל ל-8 מיליון השקלים שהייתה חייבת לגייס כדי לחזור לרשימת המסחר הראשית

מניית שותפות חיפושי הנפט והגז מודיעין תצא מרשימת השימור של הבורסה מחרתיים (ג') ותעבור להיסחר ברשימה הראשית. כך דיווחה היום החברה לבורסה, לאחר שגייסה כ-20 מיליון שקל בשבוע שעבר, חיזקה בכך את ההון העצמי שלה והצליחה לעמוד בדד-ליין שהציבה לה הנהלת הבורסה.

מודיעין נכנסה לרשימת השימור בינואר 2008 לאחר שלא עמדה בתנאי הסף של הנהלת הבורסה. לפי הדו"חות הכספיים האחרונים שפרסמה החברה, אשר נכונים לרבעון השלישי של 2009, לחברה גירעון של 3.2 מיליון שקל בהון העצמי ו-3.38 בהון החוזר. עם זאת, הגיוס שהשלימה בשבוע שעבר משנה את התמונה.

לחברה ניתן מועד לגייס לפחות 8 מיליון שקל כדי לצאת מהשימור - ה-27 בינואר. צחי סולטן, אשר רכש את השליטה במודיעין באוקטובר האחרון, סימן את גיוס ההון והוצאת המניה מרשימת השימור כיעד הראשון, אותו השיג בהצלחה. ברשימת השימור לא התקיים מסחר רציף במניית מודיעין, אלא פעם ביום סביב השעה 10:15. כאשר היא תצא מרשימת השימור מחרתיים, יחודש המסחר הרציף בה לאורך שעות הפעילות בבורסה.

כעת, משסולטן הכניס גם את נוחי דנקנר כשותף במודיעין תמורת השקעה של מיליוני שקלים בודדים, יחפשו השניים נפט באזור ים המלח (מודיעין רכשה 15% מרישיון "צורים") ויתחרו על אתר "מד-אשדוד" הממוקם 16 ק"מ מול חופי אשדוד, כאשר החלטה של משרד התשתיות בנושא זה יגיעו בשבועות הקרובים, לאחר שהוועדה המיוחדת של המשרד בעניין זה תתכנס ב-8 בפברואר.