יפה אפרתי תטפל בתקציב יחסי הציבור של בנק מזרחי-טפחות

המשרד של אפרתי כבר טיפל כפרויקט בקמפיין "להעביר את דביר", שהיה אחד הקמפיינים המתוקשרים ביותר במהלך 2009

משרד יפה אפרתי תקשורת קיבל את תקציב יחסי הציבור של בנק מזרחי-טפחות. המשרד כבר טיפל כפרויקט בקמפיין "להעביר את דביר", שהיה אחד הקמפיינים המתוקשרים ביותר שנעשו במהלך שנת 2009.

יפה אפרתי תעבוד על התקציב לצד דובר הבנק.

בראיון שפורסם ב"גלובס" אמרה לאחרונה סמנכ"לית השיווק של מזרחי-טפחות, נעמה גת, כי ב"קמפיין של דביר נגענו בבעיה אנושית אמיתית שקיימת לא רק בעולם הבנקאות אלא בעולמות אחרים. למה בנאדם נשאר במקום גם כשלא טוב לו?

"עלינו על משהו שתמיד מציק לאנשים. הם הסתכלו בטלוויזיה ואמרו - 'זה בדיוק אני. שנים אני מקטר על הבנק שלי שלא מטפל בי ולא פותר לי בעיות, ואני לא עושה עם זה כלום'. זה רגע אנושי קטן שדיבר אל כולם ולא ניסה למכור מוצר באגרסיביות. הקמפיין שבר את תקרת הציניות ואת המחסום שאנשים שמים לעצמם כשהם רואים פרסומות".