250 אלף ליש"ט כדי לחשוף את פרשת הבגידה של ג'ון טרי

זאת ההצעה שקיבלה דוגמנית ההלבשה התחתונה ונסה פרונסל, כוכבת הפרשה, עבור חשיפתה בצהובוני אנגליה ■ קאפלו יחליט האם להדיח את הקפטן מהנבחרת

ג'ון טרי, קפטן נבחרת אנגליה וצ'לסי, ידע האם ישחק במונדיאל לקראת סוף השבוע. בממלכה נשמעים קולות הדורשים לפסול מהבלם את סרט הקפטן ואף להדיח אותו מהנבחרת, בעקבות פרשיית הבגידה שלו באשתו עם דוגמנית ההלבשה ונסה פרונסל, מי שהיתה בת זוגו של חברו לנבחרת, המגן השמאלי וויין ברידג'. עם חזרתו ביום חמישי ללונדון של פאביו קאפלו, מאמן הנבחרת האנגלית, יקבל האיטלקי את ההחלטה בנושא.

בינתיים, מתברר כי פרונסל מתכוונת להתראיין בקרוב לאחד הצהובונים בממלכה, ולחשוף את הסיפור המלא שלה. על-פי "הטיימס", מספר גורמים בתקשורת האנגלית הציעו לה 250 אלף ליש"ט בעבור ראיון בלעדי.

לא ברור עדיין מה יעלה בגורל נישואיו של טרי, המרוויח 170 אלף ליש"ט בשבוע והונו האישי מוערך ב-20 מיליון ליש"ט. טרי מינה את פיל הול, לשעבר עורך השבועון "ניוז אוף דה וורלד", על מנת שיטפל במשבר התדמית שנוצר לו בעקבות הפרשה. הול נחשב לאחד היועצים המוערכים באנגליה. לאחרונה הוא התבטא בנושא טייגר וודס, ואמר ש"כל היועצים שלו עשו עבודה גרועה ונכשלו".