סקר הפרסומות: מזרחי-טפחות - הכי זכורה, HOT - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: שתי הפרסומות מובילות את סקר הפרסומות הזכורות והאהובות זה השבוע השני ברציפות

הפרסומת של בנק מזרחי-טפחות באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG היא הפרסומת הזכורה ביותר שבוע שני ברציפות עם שיעורי זכירה העומדים על 10.3%.

הפרסומת ל-HOT עם כוכבי "הבורר", באמצעות באומן-בר-ריבנאי, היא הפרסומת האהובה ביותר שבוע שני ברציפות עם שיעורי אהדה של 24.1%. גם ברשימת הפרסומות הזכורות יש ל-HOT מקום של כבוד, והפרסומת דורגה במקום השני עם שיעורי זכירה העומדים על 9.4%.

ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מוסרת כי גם השבוע הפרסומת של yes באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון מדורגת במקום השני ברשימת האהובות ובמקום הרביעי בזכורות. שיעורי אהדה שצמד הכפילים של הזוג הנשיאותי אובמה מצליחים להשיג השבוע עומדים על 16.5%, בעוד ששיעורי הזכירה שנרשמו לפרסומת עומדים על 8.1%.

ההצלחה המרשימה של הפרסומת של yes באה על רקע של השקעה תקציבית נרחבת, כאשר פרסומת זו היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת עומד על כ-1.6 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך במספרן ביחס לשבוע שעבר, כאשר מספרן כעת עומד על 200. כמו כן, בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע חלה ירידה ביחס לשבוע שעבר, וכעת הוא עומד על כ-31.2 מיליון דולר.

11