כוכבי הסדרה "רמזור" עוברים לפרסומות: משפחת איצקוביץ - השחקן ליאור כלפון, השחקנית יעל שרוני ובתם בסדרה יובל וין - נבחרו לפרזנטורים של המשביר לצרכן לשנת 2010.
כוכבי "רמזור" יחליפו את הדוגמנית מורן אטיאס, שהובילה בשנה האחרונה את מסע הפרסום של הרשת.
הקשר עם הסדרה יימשך גם מאחורי הקלעים, ומשרד הפרסום מקאן-אריקסון, ביחד עם אדיר מילר ורן שריג, יוצרי הסדרה, יכתבו את תסריטי הקמפיין למשביר לצרכן. בנוסף, במאי הסדרה יביים גם את סרטי המשביר לצרכן.
ליאור כלפון ויעל שרוני יקבלו עבור הקמפיין סכום מדווח של כ-100 אלף דולר. הבת יובל תקבל כ-20 אלף דולר.
מהרשת נמסר כי בשנת 2010 יגדל תקציב הפרסום של הרשת בכ-10% ויעמוד על 46 מיליון שקל. היקף הקמפיין הנוכחי יעמוד על 6 מיליון שקל.
רשת המשביר לצרכן, בבעלות קבוצת שביט, מפעילה 33 סניפים ברחבי הארץ.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.