כוכבי הסדרה "רמזור" ישמשו כפרזנטורים של המשביר לצרכן

ליאור כלפון ויעל שרוני יקבלו עבור הקמפיין כ-100 אלף דולר ■ תקציב הפרסום של הרשת יגדל ב-2010 ב-10% ויעמוד על 46 מיליון שקל ■ מקאן-אריקסון יכתוב יחד עם יוצרי הסדרה אדיר מילר ורן שריג את התסריט לקמפיין

כוכבי הסדרה "רמזור" עוברים לפרסומות: משפחת איצקוביץ - השחקן ליאור כלפון, השחקנית יעל שרוני ובתם בסדרה יובל וין - נבחרו לפרזנטורים של המשביר לצרכן לשנת 2010.

כוכבי "רמזור" יחליפו את הדוגמנית מורן אטיאס, שהובילה בשנה האחרונה את מסע הפרסום של הרשת.

הקשר עם הסדרה יימשך גם מאחורי הקלעים, ומשרד הפרסום מקאן-אריקסון, ביחד עם אדיר מילר ורן שריג, יוצרי הסדרה, יכתבו את תסריטי הקמפיין למשביר לצרכן. בנוסף, במאי הסדרה יביים גם את סרטי המשביר לצרכן.

ליאור כלפון ויעל שרוני יקבלו עבור הקמפיין סכום מדווח של כ-100 אלף דולר. הבת יובל תקבל כ-20 אלף דולר.

מהרשת נמסר כי בשנת 2010 יגדל תקציב הפרסום של הרשת בכ-10% ויעמוד על 46 מיליון שקל. היקף הקמפיין הנוכחי יעמוד על 6 מיליון שקל.

רשת המשביר לצרכן, בבעלות קבוצת שביט, מפעילה 33 סניפים ברחבי הארץ.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988