כדורסלן העבר נדב הנפלד משקיע 500 אלף שקל במגה אור

כניסתו של הנפלד לחברה נעשית במסגרת הנפקה פרטית של כ-13% מהמניות ■ הנפלד פעיל בשנים האחרונות בשוק ההון. להנפלד רישיון לייעוץ פיננסי, והוא עובד כמשווק של מוצרים פיננסיים עם כמה בתי השקעות

קפטן העבר של מכבי ת"א ונבחרת ישראל בכדורסל, נדב הנפלד, נכנס להשקעה בחברת הנדל"ן מגה אור , הנמצאת בשליטת צחי נחמיאס, כך נודע ל"גלובס". החברה נסחרת לפי שווי של כ-80 מיליון שקל, והנפלד ירכוש 0.64% ממניות החברה, תמורת חצי מיליון שקל. כניסתו של הנפלד לחברה נעשית במסגרת הנפקה פרטית של כ-13% מהמניות.

הנפלד פעיל בשנים האחרונות בשוק ההון. להנפלד רישיון לייעוץ פיננסי, והוא עובד כמשווק של מוצרים פיננסיים עם כמה בתי השקעות. כמו כן, הנפלד נחקר לאחרונה ברשות המיסים בנושא בנק ההשקעות שניהל מוני פנאן ז"ל.

חברת מגה אור עוסקת בהקמה וניהול של מרכזים מסחריים. בין השאר מחזיקה החברה בנכסים בית גלי, מרכז מסחרי וולפסון, פאוור סנטר מודיעין וביג קריית גת. במסגרת ההנפקה הנוכחית יזרמו לקופת מגה אור 10.1 מיליון שקל. ההנפקה תבוצע במחיר של 5 שקלים למניה - נמוך ב-15% ממחיר המניה בבורסה.

כאמור, מאז פרש הנפלד מהספורט לפני כשמונה שנים, הוא עוסק בהשקעות שונות ואף פעל במסגרת בית ההשקעות דש איפקס, שעבר לאחרונה לשליטת אלי ברקת. דש איפקס עצמה, אגב, תרכוש במסגרת ההנפקה הנוכחית 2.56% ממניות החברה תמורת 2 מיליון שקל. עוד משתתף בהנפקה אבי באום, מבעלי השליטה בחילן-טק ומנכ"ל החברה, שירכוש מניות בכמיליון שקל.

מגה אור סיימה את תשעת החודשים הראשונים של 2009 עם רווח נקי של כ-22 מיליון שקל, ירידה של 37% לעומת התקופה המקבילה. עם זאת, לחברה יש גירעון של 74 מיליון שקל בהון החוזר ובחודש יוני היא נדרשת לשלם 11.3 מיליון שקל למחזיקי האג"ח.