זהבה דנקנר: "נוחי תורם ועושה המון למען החברה והמדינה"

אמו של נוחי דנקנר, בראיון בגלי צה"ל: "נוחי מאמין במשפט שאומר כי 'מה שאני מקבל מהמדינה מהחברה ומהקהילה - אני צריך לתת מזה בחזרה' " ■ "כל הטייקונים מקבלים לרוב כותרות קשות ופוגעות, צריך להראות גם את הדברים הטובים שהם עושים"

"נוחי הוא אדם רוחני מאוד. הוא עושה הרבה מאוד למען הקהילה - תורם מעל ומעבר. נוחי מאמין במשפט שאומר כי 'מה שאני מקבל מהמדינה מהחברה ומהקהילה - אני צריך לתת מזה בחזרה' ". את הדברים האלה אמרה זהבה דנקנר, אמו של נוחי דנקנר, בראיון בגלי צה"ל.

גברת דנקנר נשאלה לגבי בעלי הממון המרכזיים במשק הישראלי, ונוחי בתוכם. לדבריה, "כל הטייקונים מקבלים לרוב כותרות קשות ופוגעות. לא צריכים רק להטיף - צריך להראות גם את הדברים הטובים שהם עושים, וזה הרבה".

דנקנר התראיינה במסגרת פועלה למען הקהילה. במסגרת קרן התרומות של קבוצת IBD שבשליטת בנה, דנקנר האם מתנדבת בישובי עוטף עזה כדי לסייע ולתרום לנזקקים בכל גבולות העימותים.

"אני עובדת בישובי עוטף עזה, בעיקר בשדרות ובאופקים, כבר 3 שנים במסגרת קרן התרומות של IDB. התחלתי בגני ילדים בשדרות - במסגרת אהבת הטבע והיופי לקחתי על עצמי את מלאכת איכות הסביבה שם - בעיקר בתחום הגינון ונוף המקומי. לאחר מכן עברתי לעבוד עם אוכלוסיות נזקקות - בעיקר מהעדה האתיופית", לדבריה.

דנקנר אמרה כי באזור מתייחסים אליה באהבה ובהערכה לגבי כל מה שהיא עושה למען הקהילה: "כולם אוהבים אותי, אמרו לי שאני יכולה כבר להיות תושבת העיר. אני קוראת לעוד אנשים שמוכנים לתרום ולתת מעצמם לבוא לאזור ולעזור - זה יתקבל בברכה".

לסיכום, דנקנר (76) התייחסה גם למצב הגימלאים בישראל והיחס להם הם זוכים. לדבריה,
"המצב גרוע, הגימלאים לא מקבלים יחס הוגן, בלשון המעטה. הממשלה צריכה לעשות קצת יותר".