אתר winwin מבית "ידיעות אחרונות" עובר מתיחת פנים. האתר, שפתח את שעריו בשנת 2007, משיק לוגו נוצץ, זירות חדשות וגלישה מהירה וידידותית.
במסגרת הקמפיין, התקבלה ההחלטה על מהלך שונה וייחודי על מנת להחדיר לציבור הרחב כי לוח winwin מוכן לעשות "הכל" על מנת שמפרסם המודעה ימכור את המוצר שהוא מוכר, ושהוא עצמו צריך בעצם לקבל את מרכז הבמה.
לכן, כוכבי הפרסומות בקמפיין רחב-ההיקף שיתפרס על פני כלל אמצעי המדיה מהכתובה ועד המשודרת, יהיו המוכרים עצמם.
בין השינויים שבוצעו באתר: האתר החדש נצבע ומתחדש בצבעוניות חדשה ובולטת של הצבעים כחול ואדום, יושק לוגו חדש, "מבזקון" חדשות של אתר ynet מופיע בעמוד הראשי, ותעלה פינת "שוק הפשפשים", המציעה לגולשים "לטייל" בשוק ולראות אלפי תמונות של הפריטים הנמכרים בו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.