אקי אבני בתפקיד שלמה ארצי במחזמר החדש "לילה לא שקט"

אקי אבני הוא המועמד המוביל לתפקיד מרכזי במחזמר החדש "לילה לא שקט", המבוסס על שיריו של שלמה ארצי. ההפקה המדוברת, שאותה תכתוב ותביים יעל רונן, מיועדת לעלות על במת התיאטרון הקאמרי בתחילת יוני והחזרות יחלו במחצית הראשונה של החודש הבא. כל הפרטים הקשורים בעלילה ובדמויות נשמרים תחת מעטה סודיות כבד, אך ידוע כי מדובר באנסמבל קאסט שבו לכל הדמויות תפקידים שווי ערך בחשיבותם. במחזמר מיועדים להשתתף עשרה שחקנים, ותלווה אותו להקה בת ארבעה נגנים. כדרכה בהפקות קודמות שביימה, גם הפעם מתכוננת הבמאית-מחזאית רונן להתחיל חזרות עם בסיס קיים של עלילה וטקסטים ולהמשיך לשכתב וליצור את הדיאלוגים במשותף עם השחקנים תוך כדי החזרות כך שבפועל כתיבת המחזה תושלם רק בסמוך לתאריך העלייה לבמה.

הופעתו הצפויה של אקי אבני ב"לילה לא שקט" תהיה הראשונה שלו על במת התיאטרון המקומי מאז חזר ארצה משהות של שמונה שנים בלוס-אנג'לס. בעבר הופיע אבני בכמה הצגות ומחזות-זמר בהם "גריז", "חסמב"ה" ו"המפקח בא". במקביל דוחה ההפקה שמועות לגבי מגעים עם שחקן בולט נוסף, דן שפירא, לתפקיד בולט במחזמר. שפירא (המופיע בימים אלה גם במחזה המצליח "הבדלה" מאת שמואל הספרי ובבימויו בתיאטרון הקאמרי) מיועד לגלם את התפקיד הראשי גם בהפקה החדשה המתוכננת ל"רומיאו ויוליה" מאת וויליאם שייקספיר, שאותה יביים נועם שמואל, לצד נלי תגר כיוליה.

חיים סלע, המפיק בפועל של המחזמר "לילה לא שקט", מוסר בתגובה: "אכן נתחיל חזרות באמצע מרס במטרה לעלות לבמה בתחילת יוני. המטרה היא לא להעלות הפקה עטורת כוכבים, אלא ליצור אנסמבל אמיתי שאין בו בפועל תפקידים ראשיים. אין, ומעולם לא היו מגעים עם דן שפירא לגבי תפקיד בהפקה, אך עם אקי אבני אכן מתנהל משא ומתן מתקדם התלוי בעיקר בלוח הזמנים שלו לתקופה הקרובה".