משפחת סקאל תפתח רשת נעליים למותג VINCE CAMUTO

המותג יתחרה במותג ניין ווסט שסקאל משווקת בשותפות עם חברת בריל ■ ישווק ב-80 חנויות הנעלה ויחנוך רשת בת 10 חנויות בתוך 5 שנים

קובי סקאל ושי מרקסון, בעלי חברת SHOE BOX, פותחים רשת נעליים חדשה של המותג האמריקני VINCE CAMUTO. מדובר במותג נעליים מבית המעצב וינס קמוטו, אשר ייסד את מותג הנעליים ניין ווסט, שלימים נמכר ב-2 מיליארד דולר.

המותג החדש יתחרה, בין היתר, במותג ההנעלה ניין ווסט שמשפחת סקאל משווקת בשותפות עם חברת בריל. בהקשר זה יצויין כי קובי סקאל - בנו של סולי סקאל - מפעיל 5 חנויות של המותג ניין ווסט.

קבוצת קמוטו נוסדה בשנת 2001. הקבוצה מייצרת נעלי נשים, תיקי אופנה, תכשיטים וביגוד, תחת מספר מותגים שהעיקריים שבהם הם VINCE CAMUTO, ג'סיקה סימפסון ו-BCBGeneration. מותגי הקבוצה משווקים ב-5,400 נקודות מכירה ברחבי העולם.

בשלב ראשון ישווקו 3 מותגים אלה בלבד. טווח המחירים בארץ ינוע בין 400 ל-1,500 שקל לזוג.

שיווק המותג יתחיל בארץ בחודש מאי הקרוב ויתבצע בחנויות הנעלה, כאשר היעד הוא להגיע לתפוצה של 80 נקודות מכירה עד הקיץ הבא. בתוך כשנה תחנוך החברה חנות מותג ראשונה במרכז. בתוך 5 שנים תמנה הרשת 10 חנויות שייפתחו בקצב של שתי חנויות לשנה.

לדברי מרקסון, החברה צופה כי היקף המכירות של המותג בשנת 2011 יעמוד על 20 מיליון שקל. "שוק הנעליים בסטטוס-קוו כבר 4 שנים. הקהל הנשי צמא למותגים חדשים", אומר מרקסון.

בהתייחס לרף המחיר הגבוה, והאם הם פונים מראש לקהל מצומצם, השיב: "פלח האוכלוסייה הקטן יכול להחזיק רשת של 25 חנויות בשוק".

מבנה קבוצת סקאל