אפרת גוש תשתתף במחזמר "לילה לא שקט" המבוסס על שירי שלמה ארצי

את המחזמר המדובר כותבת ומביימת יעל רונן, ובין השמות הבולטים ששמם הוזכר בהקשר להשתתפות בפרויקט גם אקי אבני, יעל בר-זוהר, אבי גרייניק ועידו מוסרי


הזמרת אפרת גוש בדרך להופעה ראשונה על במת התיאטרון הרפרטוארי. גוש ומנהלה האישי, חיים שמש, מנהלים בימים אלה מגעים מתקדמים בנוגע להשתתפותה בתפקיד מרכזי במחזמר "לילה לא שקט" בתיאטרון הקאמרי, המבוסס על שיריו של שלמה ארצי.

את המחזמר המדובר כותבת ומביימת יעל רונן, ובין השמות הבולטים ששמם כבר הוזכר בהקשר להשתתפות בפרויקט גם אקי אבני, יעל בר זהר, אבי גרייניק ועידו מוסרי.
ניסיונה הקודם של גוש בת ה-26 בתחום המשחק כולל תפקיד ראשי בסרט "נוזהת אל-פואד" של הבמאי ג'אד נאמן.

בקרוב תוציא את אלבומה השלישי בהפקה מוזיקלית של תמיר מוסקט מלהקת "בלקן ביט בוקס". לפני שנתיים הוזמנה גוש לבצע את השיר "שאלתי מה קרה" של שלמה ארצי בטקס פרסי עמ"י (ערוץ המוזיקה הישראלי) שבו הוענק לו פרס מפעל חיים.

באופן כמעט ספונטאני החליט ארצי לחבור אליה על הבמה והביצוע הפך לדואט. כאמור, במהלך תהליך הליהוק הועלה שמה של אפרת גוש בהקשר אחד התפקידים המרכזיים בהפקה ועל פי מקורבים לפרויקט נראה כי היא אכן תשתלב בצוות השחקנים המתגבש.

החזרות ל"לילה לא שקט" מיועדות להתחיל בעוד כשלושה שבועות וההפקה תעלה לבמה בתחילת יוני.
חיים שמש, מנהלה האישי של אפרת גוש, מסר בתגובה: "הפרט היחיד אותו אני יכול לאשר בשלב זה הוא קיום המגעים עם התיאטרון הקאמרי בנוגע להשתתפותה של אפרת במחזה על פי שיריו של שלמה ארצי".