הקלה בגבעות: אושרה ההנפקה לקראת מבחני ההפקה

לאחר ההצבעה אמש, גבעות דיווחה הבוקר כי ההנפקה אושרה ברוב של 60.4%

מחזיקי יחידות ההשתתפות של גבעות אישרו את ההנפקה המיוחלת. שותפות חיפושי הנפט פרסמה היום (ד') את תוצאות ההצעה שהתקיימה אתמול בתום אסיפה ארוכה וטעונה, כאשר במוקד עמדה ההצבעה הגורלית על הנפקהת 25 מיליון שקל הנדרשים לביצוע מבחני הפקה בקידוח "מגד 5".

אסיפת המשקיעים בגבעות: 6 שעות של צעקות, פשרות והצבעה ללא תוצאות

ההצבעה התקיימה אמש בסמוך לשעה 22:00, אולם התוצאות לא נמסרו מייד והמשקיעים נשלחו לביתם לשנת לילה מתוחה. הבוקר דיווחה גבעות כי ההנפקה אושרה ברוב של 760 מיליון יחידות מול 560 מיליון יחידות בקרב המתנגדים. בהצבעה השתתפו 1.2 מיליון יחידות, קרי 23.6% מכלל היחידות בשוק. בשורה התחתונה, 60.4% תמכו בהנפקה.

כפי שהוסכם באסיפה במסגרת פשרה שהציע השותף הכללי, אם בהנפקה יגויסו לפחות 80% מהסכום המיועד (25 מיליון שקל), אזי השותף הכללי לא ייזום הנפקות נוספות עד לאחר סיום מבחני ההפקה ולאחר שהשותף הכללי יודיע על כישלון המבחנים או על הצלחתם והליכה להפקה.

השותף הכללי הסכים גם להפחית את דמי המפעיל שלו לגבי הקידוחים העתידיים שיתבצעו באזור ראש העין או ברישיון "מכבי", ל-4.5% מ-7.5% אך לא פחות מסכום של 22 אלף דולר בחודש.

גבעות דיווחה גם היום לבורסה מספר הבהרות שניתנו למשקיעים אתמול באסיפה, כגון העובדה שהשברים הטבעיים שהוזכרו במצגת שפרסמה החברה טרם האסיפה נמצאו כולם בתוך עמוד הנפט או ההתאמה שנמצאה בין תוצאות בדיקת הלוגים החשמליים לתוצאות הליבות.