וואלה ואתר יד2 משיקים לוח דרושים חדש - JobCity

הלוח, שיספק פלטפורמה חינמית למציאת תעסוקה, יחליף את אתר וואלה ג'ובס ■ היקף ההשקעה בלוח החדש מוערך בכמה מיליוני שקלים ■ מנכ"ל וואלה, אילן ישועה: "JobCity מציע בחינם את מה שאחרים מציעים בתשלום"

גזרת אתרי הלוחות מתחממת: פורטל וואלה ואתר הלוחות יד2 הודיעו היום (ד') על השקת לוח דרושים חדש - JobCity, שיאפשר למחפשי עבודה פלטפורמה חינמית למציאת תעסוקה.

האתר החדש יחליף את אתר הדרושים וואלה ג'ובס. היקף ההשקעה במהלך מוערך בכמה מיליוני שקלים.

לדברי וואלה, ב-JobCity מופיעות עשרות אלפי הצעות עבודה המתעדכנות מדי יום ושירותים ייחודיים למחפשי עבודה ולמעסיקים. בין הפיצ'רים שמוצעים באתר יש מנוע חיפוש עבודה ומערכת התאמה לומדת המקשרת בין מיומנויות והעדפות המועמד. בנוסף, מערכת האתר תיצור למועמדים עמודי פרופיל דיגיטליים אותם יוכלו להפיץ כקורות-חיים.

לדברי אילן ישועה, מנכ"ל וואלה, "JobCity מציע בחינם את מה שאחרים מציעים בתשלום. מדובר במוצר מצוין, הן בהיקף ומגוון המשרות והן באיכותן וברלוונטיות שלהן. התוכנית שלנו היא להפוך את JobCity ללוח הדרושים המוביל בישראל. זו הקטגוריה הראשונה שאליה אנו נכנסים בתחום הלוחות, ובעתיד אני מאמין שנפעל גם בקטגוריות אחרות".

נזכיר כי ב-2008 חתמה וואלה על הסכם שותפות עם חברת רדמץ' אינטרנשיונל, במסגרתו רכשה 50% מ-msn ג'ובס שהוחזקו על-ידי מיקרוסופט, והאתר החל לפעול תחת המותג וואלה ג'ובס. באוקטובר 2009 רכשה וואלה את 50% הנותרים באתר תמורת 3.5 מיליון שקל. חודש לאחר מכן רכשה ממנה יד2 50% מהון המניות של אתר הדרושים תמורת 4 מיליון שקל.

השקת אתר JobCity היא חלק נוסף מהמאבק בין וואלה ל-ynet. באוגוסט 2009 רכש אתר ynet 75% מאתר הדרושים אולג'ובס, בסכום מוערך של 8 מיליון דולר.

על-פי גוגל טרנדס, מספר הגולשים המבקרים בוואלה ג'ובס מדי יום עומד על כ-10,000 גולשים, והוא שמר על יציבות בשנה האחרונה. זאת בהשוואה לאולג'ובס, שמספר המבקרים בו מדי יום עומד על כ-100 אלף גולשים שונים, ומאז שנרכש על-ידי ynet גדל הטראפיק בו ביותר מ-50%.