לא מפסיק להסתבך: אלמונים ירו שוב לעבר ביתו של אלי רייפמן

איש לא נפגע, אך נזק נגרם למבנה ■ טרם ידוע מיהו היורה, אך ככל הנראה מדובר בגורמים בשוק האפור להם חייב רייפמן כספים ■ בספטמבר האחרון ירו אלמונים לעבר מכוניתו של רייפמן כשהוא היה בתוכה

שוב זה קורה: אלמונים ירו הלילה לעבר ביתו של מייסד אמבלייז אלי רייפמן ביישוב קדימה שבשרון - כך דווח בגלי צה"ל. איש לא נפגע, אך נזק נגרם למבנה הבית.

בעקבות תקרית הירי המשטרה פתחה בחקירה, וטרם ידוע מיהו היורה. ככל הנראה מדובר בגורמים בשוק האפור להם חייב רייפמן כספים. בין היתר חייב רייפמן כסף לשלי נרקיס, מי שידוע כ"מלך השוק האפור".

אין זו הפעם הראשונה שרייפמן מאוים בירי. בחודש ספטמבר האחרון ירו אלמונים לעבר מכוניתו, כשהוא היה בתוכה. הירי אירע בעת שרייפמן יצא עם מכוניתו מחניון הבניין שבו שוכנים משרדי אמבלייז באזור התעשייה ברעננה. שני אופנוענים נסעו באזור, כשאחד מהם ירד מהאופנוע, רץ לעבר הרכב של רייפמן עם אקדח שלוף וירה שתי יריות שפגעו במושב. מהירי לא היו נפגעים, אך למכונית נגרם נזק. רייפמן הבחין בשני אופנוענים שנסו מהמקום, והשומר של הבניינים שמע את היריות ויצא בריצה החוצה.

רייפמן מנהל בחודשים האחרונים מאבק נגד עו"ד איתן ארז, המנהל המיוחד שמונה לנכסיו מטעם בית המשפט המחוזי בתל-אביב. ארז דורש מרייפמן להעביר לידיו את מניותיו באמבלייז, ששווין נאמד ביותר מ-90 מיליון שקל, וזאת על מנת להחזיר חובות לנושיו. רייפמן טרם העביר את המניות, והוא טוען כי תידרש לו שנה לעשות זאת וכי ארז מתנכל לו.