הלמ"ס: עלייה של 0.2% במכירות רשתות השיווק בפברואר

זאת לאחר ירידה של 0.9% בינואר ■ בפידיון רשתות המזון היה קיפאון בפברואר, לאחר ירידה של 2.1% בינואר

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פירסמה היום (א') את נתוני המכירות ברשתות השיווק בחודשים דצמבר 2009 ועד פברואר 2010. נתונים אלה משמשים כאינדיקטור לצריכה הפרטית, והם מקדימים בחודש את הנתונים של פדיון המסחר הקמעוני.

במבט על הנתונים מנוכי העונתיות, בחודש פברואר נרשם שיפור בצריכה הפרטית בישראל לעומת החודש הקודם: בפברואר 2010 נרשמה עלייה של 0.2% במכירות ברשתות השיווק, לאחר ירידה של 0.9% שנרשמה בחודש ינואר. בפידיון של רשתות המזון היה קיפאון בפברואר, לאחר ירידה של 2.1% בינואר.

בחודשים דצמבר 2009 ועד פברואר 2010 נרשמה עלייה של 6.2% בסך כל הפדיון של רשתות השיווק, בהמשך לעלייה של 4.4% בחודשים ספטמבר-נובמבר 2009. בפדיון של רשתות המזון נרשמה עלייה של 6.6%, בהמשך לעלייה של 3.8% בחודשים ספטמבר-נובמבר 2009.

יצויין כי נתוני הפדיון ברשתות השיווק מתייחסים לרשתות המתמחות במזון ולרשתות המתמחות במוצרים אחרים: מוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני-קיימא, כלי בית ושונות - מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים ציוד משרדי ואופטיקה.