הפרסומת של אירוקה באמצעות משרד הפרסום David היא הפרסומת המדוברת ביותר השבוע ברשת. הפרסומת חוללה 25% מהיקף השיחה ברשת אודות פרסומות השבוע.
הפרסומת, שכביכול מעודדת פגיעה בסביבה באמצעות סיטואציות שמזהמות את כדור-הארץ כדי לגרום לשמש לצאת החוצה, הרגיזה את מרבית הגולשים. 76% מכלל השיחה על הפרסומת דן ברגש שלילי של הגולשים בנוגע לפרסומת, כאשר בין היתר נטען כי הפרסומת פרובוקטיבית, בעלת טעם רע, מזעזעת ומקוממת. כמו כן נטען כי אירוקה מתנהגת בחוסר אחריות כלפי הצרכנים והסביבה.
הפרסומת אף עוררה מחאה ברשת החברתית פייסבוק - אם כי איזוטרית יחסית בדמות קבוצה של כ-300 חברים הקוראת להוריד את הפרסומת.
עם זאת, 24% מכלל השיחה על הפרסומת ברשת דן ברגש החיובי של הגולשים בנוגע אליה, כאשר בין היתר נטען כי מדובר בפרסומת מצוינת, מרשימה ועשויה היטב מבחינה ויזואלית. כמו כן, נטען כי הרעיון הקריאטיבי גאוני. באשר לפרובוקציה נטען כי היא מכוונת ומתוחכמת ונועדה לייצר שיחה סביב הפרסומת.
במקום השני בדירוג הפרסומות המדוברות ניצבת הפרסומת של רשת המזון מחסני כמעט חינם, העושה שימוש הומוריסטי בפרשת חיסולו של מחמוד מבחוח, עם 23% מהיקף השיחה ברשת אודות פרסומות.
במקום השלישי ממוקמת הפרסומת של קסטרו, עם 11% מהיקף השיחה. במקום הרביעי ממוקמת הפרסומת לרשת פוקס עם 10% מהיקף השיחה; ולמקום החמישי הגיעה הפרסומת של גולדסטאר, עם המהלך הויראלי ברשת "עודד המחנה", עם 9% מהיקף השיחה ברשת השבוע אודות פרסומות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.