ארי שמאי מייחל לשחרור יגאל עמיר: "יום יבוא והוא יהיה איתנו"

שמאי מייצג את משפחתו של רוצח ראש הממשלה יצחק רבין ■ אחיו של עמיר נשא לאישה את בתה של לריסה, בנוכחות מאות מוזמנים, ביניהם פעילי ימין

החתונה הקודמת של שתי המשפחות עמיר-טרימבובלר גררה תגובה ציבורית עזה:יגאל עמיר, רוצחו של ראש הממשלה יצחק רבין נשא לאישה בתחבולה את לריסה טרימבובלר. אמש המשפחות נפגשו שוב, כשהפעם אמיתי, אחיו של יגאל עמיר נשא לאישה את אביטל, בתה של לריסה.

את החתונה ערך הרב דב ליאור מקריית ארבע, בקריאת הכתובה כובד פעיל הימין אבינועם פדרמן, ולצדו בלטו בקהל גם פעילי הימין איתמר בן גביר ואביגדור אסקין. אך את עיקר תשומת הלב משך ינון, בנם בן השנתיים של יגאל ולריסה.

למרות הרקע והנסיבות, המשפחה ביקשה מכולם, אפילו מהתזמורת, לשוות לאירוע אופי של חתונה רגילה כל שניתן. אבל היחיד שהפר את הבקשה היה עו"ד ארי שמאי, שמייצג את בני המשפחה, וכנראה לא יכול היה לוותר על ההזדמנות לפרובוקציה.

"אני אומר לכם, יום יבוא, ובבר מצווה של ינון (בנו של יגאל עמיר) הוא יהיה איתנו", הדגיש עו"ד שמאי בפני הנוכחים שהגיעו לחגוג, כשהוא מתכוון כמובן לאביו של ינון - הרוצח הנתעב.

השמחה המשפחתית הזאת מעניינת מאוד גם את שירות הביטחון הכללי. על פי הוראות השב"כ, אסור לאמיתי עמיר ליצור כל קשר עם אחיו מסיבות ביטחוניות, גם לא בטלפון. כמובן ששני האחים האסירים, יגאל וחגי עמיר לא הורשו לצאת לחתונה, והאורחים ניסו לנחש לאורך הערב, מי מהמוזמנים הוא סוכן שב"כ סמוי.