ארית תעשיות עלתה שלב במכרז נשק גדול של צבא הודו

החברה דיווחה אשתקד, כי ניגשה ל-3 מכרזים לאספקת מרעומים לצבא הודו בהיקף כולל של כ-200 מיליון דולר ■ עליית השלב היא במסגרת המכרז הגדול מבין השלושה

ארית תעשיות , המתמחה בייצור ושיווק מוצרים אלקטרונים מתוחכמים ומוצרים אלקטרו אופטיים לשוק הצבאי, הודיעה היום (ד') כי עלתה שלב יחד עם שותפתה האסטרטגית ההודית, חברת בהראט אלקטרוניקס (BEL), במכרז גדול לאספקת מרעומי ארטילריה לצבא ההודי.

ארית התבקשה לספק מרעומים לקליבר 105 מ"מ לצורך ניסוי צבאי. יצוין, כי החברה הודיעה אשתקד כי ניגשה ל-3 מכרזים לאספקה כוללת של כמיליון מרעומים לצבא הודו בהיקף כולל של כ-200 מיליון דולר. המכרז הנוכחי, בו עלתה הקבוצה שלב, הינו הגדול מבין השלושה והיקפו מגיע לכ-600 אלף מרעומים.

בחודש אוגוסט דיווחה החברה כי חתמה, באמצעות חברת הבת רשף, על הסכם שיתוף פעולה טכנולוגי עם חברת BEL ההודית, המתמחה בייצור ושיווק מרעומים. חברת BEL הינה החברה הביטחונית השנייה בגודלה בהודו, כאשר קודמת לה רק התעשייה האווירית ההודית. החברה מעסיקה כ-13,000 עובדים ב-9 מפעלים הפזורים ברחבי הודו והינה החברה הגדולה ביותר בתחום האלקטרוניקה בהודו.

אשתקד דיווחה ארית, כי במסגרת שיתוף הפעולה שנחתם לתקופה של 10 שנים, תסייע רשף ל-BEL לגשת למכרזים לאספקת מרעומים שונים, כאשר BEL תממן 20% מעלויות הפיתוח והייצור. כמו כן, חתמו החברות על הסכם בלעדיות לתקופה של 15 שנים, במסגרתו תעניק רשף לחברה ההודית רישיון וזכויות שימוש בלעדיים, בטכנולוגיה ובקניינה הרוחנית בהודו.

"ההחלטה של משרד ההגנה ההודי להעלות את רשף ואת BEL לשלב הניסוי הצבאי מחזקת את ההערכה המקצועית והטכנית לה זוכות ארית ורשף בשווקים העולמיים, וחשובה מאוד להתפתחות החברה ולקידום כניסתה לשווקים חדשים", אמר אורי וולדיגר, מנהל פיתוח עסקי בארית תעשיות. "השוק ההודי הוא אחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים עבור ארית לשנים הקרובות".