הכנסות אורביט צמחו בשנה החולפת ב-15% ל-46 מיליון דולר

אבי כהן, נשיא ומנכ"ל אורביט: "שנת 2009 היא שנת שיא לחברה וזאת על אף היותה שנה מאתגרת"

חברת אורביט , הנמצאת בשליטת יוסף אביב וזאב שטיין, המשמש יו"ר, רשמה בשנת 2009 שיפור בתוצאות: ההכנסות הסתכמו ב-46 מיליון דולר, שיפור של 15% והרווח הגולמי זינק ב-106% ל-14 מיליון דולר.‏

אורביט עוסקת בייצור ושיווק מוצרי אלקטרוניקה לתחומי התקשורת והתעופה. לחברה שלושה תחומי פעילות: מערכות‎ ‎תקשורת‎ ‎לוויינים‎ ‎לפלטפורמות‎ ‎ניידות, מערכות‎ ‎עקיבה‎ ‎בין‎ ‎פלטפורמות‎ ‎ניידות‎ ‎ונייחות‎ ‎למטוסים ומזל‎"‎טים‎ ‎וטילים‎ ‎ומערכות‎ ‎ניהול‎ ‎תקשורת‎ ‎ושמע.

אבי כהן, נשיא ומנכ"ל אורביט, אמר כי "שנת 2009 היא שנת שיא לחברה וזאת על אף היותה שנה מאתגרת הן בשווקים הבינלאומיים והן בתהליכים שביצענו בתוך החברה, אורביט מציגה צמיחה ושיפור ניכר ברווחיות הן מבחינת המספרים האבסולוטיים והן מבחינת שיעורי הרווחיות.

"במהלך השנה ביצענו מהלכי התייעלות רבים שכללו בחינה מחדש של תהליכי רכש והפחתת עלויות הייצור, כמו גם השבחת תהליכי המכירה והשיווק ומתן דגש על חדשנות במחקר ופיתוח המשמרים את יתרונה התחרותי. התייעלותה של החברה מתבטא בכך שאורביט היום היא חברה זריזה יותר, מרוויחה יותר ומצליחה יותר תוך שימוש בסדר גודל דומה של משאבים בשנה הקודמת".

עם זאת בשורה התחתונה נרשמה ירידה של 36% ברווח הנקי ל-2.1 מיליון דולר. בחברה מסבירים שבשנת 2008 נרשם רווח חד פעמי של 9.5 מיליון דולר בעקבות מכירת חברה בת.‏