לשלם במהירות - מהסלולרי: PayPal השיקה אפליקציית iPhone

האפליקציה מאפשרת גישה ישירה ומהירה לתשלומים באינטרנט ישירות מהטלפון הסלולרי ובממשק עברי

חברת PayPal, המציעה שירות תשלומים מקוונים מאובטח, השיקה גרסה חדשה לאפליקציית האייפון שלה התומכת גם בעברית. האפליקציה מאפשרת גישה ישירה ומהירה לתשלומים באינטרנט ישירות מהטלפון הסלולרי ובממשק עברי. האפליקציה ניתנת להורדה בחינם בחנות האפליקציות של אפל.

בין הפיצ'רים הייחודיים של האפליקציה קיים גם היישום "הצמד טלפונים", המאפשר להצמיד שני מכשירי אייפון ביחד, והכספים יועברו במהירות בין החשבונות. כן ניתנת האפשרות לשלם חשבון מסויים באמצעות כמה חשבונות פיי-פל של מספר משתמשים, לתכנת תזכורות לתשלומים חוזרים ואף לתרום כספים.

לדברי החברה, צרכנים בכל רחבי העולם צפויים להשקיע כ- 119 מיליארד דולר עד שנת 2015 באמצעות הטלפונים הניידים, ואילו עסקאות פיי-פל באמצעות הטלפון הנייד גדלו פי 6 - מסכום של 25 מיליון דולר בשנת 2008 ל-141 מיליון דולר ב-2009.

לדברי, אוסמה בדייר, סגן נשיא פיי-פל לתשתיות וקידום טכנולוגיות, "כיום אתה עוזב את הבית עם שלושה פריטים חשובים: הטלפון, הארנק והמפתחות. אפליקצית האייפון מאפשרת להשתמש בארנק באמצעות הנייד. עם פיי-פל, ה'ארנק' מתקיים בענן ומכשיר הטלפון הנייד הוא רק אחד האמצעים שבו הלקוחות יכולים להגיע אליו".