איתן ורטהיימר במו"מ לרכישת דירה במגדל "רוטשילד 1" בת"א

גורמים המקורבים לנושא מסרו ל"גלובס" כי המו"מ מתנהל במחיר של כ-20 מיליון דולר, אולם ורטהיימר עצמו מכחיש את המחיר בפני "גלובס" וטוען כי הוא נמוך יותר: "ישנם גורמים אינטרסנטים בת"א שמעוניינים לנפח את מחירי הדירות"

איתן ורטהיימר מנהל משא ומתן מתקדם לרכוש דירה בפרויקט "רוטשילד 1" של הרצל חבס . גורמים המקורבים לנושא מסרו ל"גלובס" כי המו"מ מתנהל במחיר של כ-20 מיליון דולר, אולם ורטהיימר עצמו מכחיש את המחיר בפני "גלובס" וטוען כי המחיר נמוך יותר.

"ישנם גורמים אינטרסנטים בת"א שמעוניינים לנפח את מחירי הדירות, ולכן השימוש בשמי", אמר ורטהיימר ל"גלובס".

ורטהיימר יצטרף לשמות ידועים של אנשי עסקים שכבר רכשו דירות בפרויקט, כדוגמת עידן עופר קנה פנטהאוז, מנכ"ל בנק הפועלים לשעבר צבי זיו, יעקב שחר ואף הרצל חבס עצמו שרכש 2 דירות בפרויקט.

חבס החלה את פרויקט היוקרה ב-2006. מדובר במגדל מגורים בן 32 קומות ושטחי מסחר צמודים שנבנים בשדרות רוטשילד 1 בתל אביב. בפרויקט 75 דירות, כאשר רובן כבר נמכרו.

איתן ורטהיימר הינו בעלי חברת ישקר ובנו של המייסד, סטף ורטהיימר. ב-2006 מכרה משפחת ורטהיימר את השליטה בישקר (80%) למשקיע האגדי וורן באפט תמורת 4 מיליארד דולר במזומן.

דובר חבס מסר בתגובה: "אכן מתנהל משא ומתן בלבד עם איתן ורטהיימר. בכל מקרה, המחיר שדובר עליו בתקשורת, אינו המחיר עליו מתנהל המשא ומתן".