ויטה לביהמ"ש: נטו מלינדה וריץ' מעתיקות את עיצוב אריזת הקצפות שלנו

הגישה תביעה בסך מיליון שקל נגד חברת נטו מלינדה סחר ונגד חברת ריץ' האמריקנית בגין הפרת זכויות יוצרים, הפרת מדגם רשום והפרת זכויות הקניין הרוחני שלה

חברת ויטה פרי הגליל (החדשה) הגישה היום (ד') לבית המשפט המחוזי בתל-אביב תביעה בסך מיליון שקל נגד חברת נטו מלינדה סחר ונגד חברת ריץ' האמריקנית (באמצעות נטו מלינדה סחר), בגין הפרת זכויות יוצרים, הפרת מדגם רשום והפרת זכויות הקניין הרוחני שלה.

בתביעה, שהוגשה באמצעות עוה"ד ליאור דגן וטל חכם, טוענת ויטה פרי גליל כי באחרונה נודע לה כי נטו וריץ' מעתיקות את עיצוב האריזה המקורי והאמנותי לקצפות (עיצוב אריזה עם תותים וקצפת) ואת אריזות העוגות של ויטה, שהינן מדגם רשום על שמה של ויטה, ומשווקות את הקצפות תוך גניבת-עין של הציבור.

במסגרת התביעה ביקשה ויטה פרי הגליל צו מניעה זמני במעמד צד אחד, שיאסור על נטו וריץ' לעשות כל פעולה להעתקה או לחיקוי של אריזת הקצפות והעוגות של ויטה.

עוד מבקשת ויטה מבית המשפט להורות לנטו ולריץ' לאסוף את כל המוצרים המועתקים הללו ששווקו או נמכרו בישראל, וכן להורות על עיכוב משלוחי המוצרים המפרים. עוד התבקש בית המשפט להחיל את ההוראה גם על רשויות המכס.

השופט יהודה זפט הורה למשיבות להגיש תגובתם לבקשה לסעד הזמני. (ת"א 20300-03-10).