רדיו קול חי נקנסה ב-60 אלף שקל עקב תוכן שיווקי

מדובר באחד הקנסות הכבדים ביותר בתולדות הרדיו האזורי ■ ‎הרשות השנייה מצאה כי התחנה העלתה ריבוי של תכנים פרסומיים למותגים סנו ופמפרס במהלך התוכניות ■ לתחנה יש אפשרות לערער על הקנס

קנס כבד לתחנת רדיו קול חי, סביב שילוב תוכן שיווקי בתוכניות בתחנה. הרשות השנייה הודיעה לתחנת הרדיו האזורי כי תטיל עליה עיצום כספי בדמות נטילת זמן פרסום, בשווי של 60 אלף שקל.

מדובר באחד העיצומים הכבדים ביותר שהשיתה הרשות השנייה על תחנת רדיו אזורי אי-פעם. יש לציין כי מדובר בשווי זמן של שעת פרסום מלאה.

כמו כן דרשה הרשות השנייה מקול חי להוריד מיד מעל גלי האתר את התוכנית "הורים בחיתולים", המארחת מומחית מטעם חברת פמפרס הממליצה על מוצרי החברה במהלך התוכנית.

כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", לקראת פסח חל ביקוש משמעותי של מפרסמים המבקשים לפנות לקהל הדתי, ומבדיקת שידורי התחנה האזורית עלתה תמונה של ריבוי תכנים פרסומיים באופן שאינו תואם את הוראות החוק. העיצומים נוגעים לשתי תוכניות בהן התארחו נציגות של החברות סנו ופמפרס.

בשתי התוכניות המדוברות מצאה הרשות השנייה חשיפה פרסומית מוגזמת למותגי החברה השונים. המומחיות העניקו ייעוץ טלפוני למאזינים כאשר העצות, על-פי ממצאי הרשות השנייה, התייחסו בעיקר למוצרי החברה המסחרית.

בשל החג לא ניתן היה להשיג את תגובת רדיו קול חי. יש לציין כי לרשות הרדיו עומדת אפשרות הערעור על הקנס הכספי.

מהרשות השנייה נמסר: "הנושא בטיפול מול הזכיין".