הבגידות עזרו? עלייה במכירות המוצרים של טייגר וודס

מנתונים שהתקבלו על-ידי ‏Golfsmith‏, רשת קמעונאות מוצרי הגולף הגדולה בארה"ב, עולה כי בחמשת החודשים האחרונים נמכרו 9,564 מוצרים ממותגי טייגר וודס, לעומת 8,855 בתקופה המקבילה אשתקד

דווקא בתקופה שבה הידרדר מעמדו הציבורי לשפל, בעקבות פרשיות הרומנים שלו מחוץ לנישואים, טייגר וודס רושם עלייה במכירות המוצרים הרשמיים שלו.

מנתונים שהתקבלו על-ידי ‏Golfsmith‏, רשת קמעונאות מוצרי הגולף הגדולה בארצות הברית, עולה כי בחמשת החודשים האחרונים נמכרו 9,564 מוצרים ממותגי טייגר וודס, לעומת 8,855 בתקופה המקבילה אשתקד (עלייה של 8%).

"אנשים לא נטשו את המותג טייגר וודס", אמר מנכ"ל ‏Golfsmith‏, מרטי האנאקה.

כזכור, וודס הודיע בתחילת דצמבר 2009 על פרישה מפעילות, אחרי שהתפוצצה פרשת הבגידות שלו. ב-‏Golfsmith‏ דיווחו כי בשלושת השבועות הראשונים של דצמבר נרשם הזינוק הגדול ביותר בהיקף מכירות המוצרים של טייגר.

ב-16 במארס הודיע וודס כי יחזור להתחרות. הטורניר הראשון שלו מאז הפרישה הזמנית ייפתח בעוד שבוע בדיוק באוגוסטה, ג'ורג'יה.