די מדיקל ממשיכה לגייס: 12.9 מיליון שקל ממימוש אופציות

בחברה מציינים כי נמשכות תוכנית הפיתוח למוצרים נוספים וההכנות לרישום כפול בבורסה בארה"ב

חברת הביומד די מדיקל ממשיכה לגייס כספים. העליה החדה במניה בשבועות האחרונים עזרה לחברה לגייס כ-12.9 מיליון שקל, הפעם בעקבות מימוש אופציות מסידרה 3.

סך הכל מומשו כ-99.5% מסך כל האופציות שהונפקו בסידרה 3, כולל אופציות בשווי של כ- 2.6 מיליון שקל המהוות כ- 20.6% מסך כול האופציות אשר מומשו ביום האחרון.

בהנהלת די מדיקל מציינים כי ייעוד כספי מימוש האופציות יוקצה להמשך מאמצי השיווק של מוצרי החברה בשווקים חדשים בהם החברה אינה פועלת עדיין. עוד אומרים בחברה כי היא ממשיכה בתוכנית הפיתוח למוצרים נוספים ומתכוננת לרישום כפול בבורסה בארה"ב.

נזכיר כי לפני כשלושה שבועות אישר דירקטוריון החברה מיזוג מניות (ספליט הפוך) ביחס של 1:32. זאת, לקראת ההנפקה הצפויה בארה"ב. כעת נסחרת המניה בירידה של 0.7% ל-1.41 שקל כך שהמיזוג יקפיץ את מחיר המניה לכ-45.12 שקל, השווה לכ-12.20 דולר. החברה, ששווי השוק שלה עומד על כ-75 מיליון דולר, מקווה לגייס 20-25 מיליון דולר בהנפקה.

די מדיקל באמצעות החברות הבנות שלה מתמקדת בפיתוח מוצרים חדשניים לטיפול במחלת הסכרת. החברה מפתחת משאבות אינסולין. משאבה רב פעמית וחד פעמית, מערכת למדידה רציפה של רמת הסוכר בדם ואינפוזיה ייחודים למשאבות אינסולין.