גמר העונה השמינית של "כוכב נולד" ישודר מירושלים

גמר העונה השמינית של תוכנית הכישרונות יתקיים בבריכת הסולטן, על רקע נוף העיר העתיקה ■ מדובר ביוזמה משותפת של עיריית ירושלים, זכיינית ערוץ 2 קשת וטדי הפקות ■ התוכנית צפויה לעלות לאוויר בחודש הבא

‎‎גמר "כוכב נולד" ישודר השנה מירושלים - כך הודיעה היום (ד') עיריית הבירה. לדברי ראש העיר, ניר ברקת, "אירוח גמר 'כוכב נולד' בירושלים הוא מהלך נוסף להפיכתה של ירושלים למקום צעיר ותוסס, שמהווה אבן שואבת לתושבים מבית ולמבקרים מחוץ".

גמר העונה השמינית של תוכנית הכישרונות יתקיים בבריכת הסולטן, על רקע נוף העיר העתיקה. מדובר ביוזמה משותפת של עיריית ירושלים, זכיינית ערוץ 2 קשת וטדי הפקות. התוכנית צפויה לעלות לאוויר בחודש הבא.

בשנים קודמות נערכו תוכניות הגמר של "כוכב נולד" בחוף ניצנים, באילת ומול חופי הכנרת. כפי שפורסם באחרונה ב"גלובס", קשת מחזקת את קשריה עם ירושלים ובימים אלה מעתיקה את האולפן השקוף של ערוץ 24 לשידור מכיכר ציון בעיר למשך חודש לפחות.

בקשת לא דחו על הסף את תוכניתה של עיריית ירושלים להעביר אליה את כל גופי שידור והפקת הטלוויזיה באמצעות חבילת תמריצים. החבילה כוללת הטבות של מיליוני שקלים לחברה ולעובדיה.

‏בין היתר נודע כי קיימת כוונה להכשיר מתחם בלב הבירה שיהפוך לקריית טלוויזיה, בדומה לאזור רמת-החי"ל בתל-אביב. בין המקומות שעשויים לעבור הסבה לטובת העניין - שטח של 25 אלף מ"ר מול מתחם משרד החוץ הישן, בסמוך לרשות השידור, הגן טכנולוגי במלחה ואזור הר חוצבים. ‏‎‎‏