גלזר מאמין במניית לאומי: מעלה את מחיר היעד ל-17.5 שקל

משאיר את המלצתו על "תשואת שוק" ■ גלזר מאמין כי תיק ניירות הערך הגדול של לאומי והמימושים הצפויים ב-2010, יסייעו לבנק ככל הנראה להציג את התוצאות הטובות בסקטור ב-2010

בעוד מדד המעו"ף מפלרטט עם שיאו ההיסטורי, בוחר סמנכ"ל המחקר בלידר שוקי הון, אלון גלזר, להוציא סקירה על בנק לאומי, במסגרתה הוא מעלה את מחיר היעד של המנייה ל-17.5 שקל, עלייה של 1.8% על מחיר הפתיחה הבוקר במסחר בתל אביב. עם זאת, משאיר גלזר את המלצתו על מניית לאומי על "תשואת שוק".

גלזר מאמין כי הבנק נסחר מעט מתחת לשווי הכלכלי שכן על אף העובדה כי מניית הבנק נסחרת במכפיל הון של 1.18, הרי שאם הייתה מופחתת התרומה של החברות הכלולות להון, הבנק נסחר במכפיל הון של מתחת ל-1.1. כמו כן, מציין גלזר כי במהלך השנה החולפת חיזק בנק לאומי את מעמדו כבנק המוביל בישראל כמעט בכל פרמטר, כאשר הערכתו היא כי הבנק צפוי להוביל את מערכת הבנקים בתוצאות גם בשנה הנוכחית.

גלזר חושב כי החשיפה של לאומי לנעשה בשוק ההון היא הגדולה בסקטור הבנקאות, לרבות החזקתו בחברה לישראל (4.5 מיליארד שקל) ופז נפט (930 מיליון שקל), ולכן העובדה כי 2010 ממשיכה את הכיוון החיובי בשווקים היא מצוינת לבנק.

לאור האמור לעיל, גלזר מעריך כי תיק ניירות הערך הגדול של לאומי והמימושים הצפויים ב-2010, יסייעו לבנק ככל הנראה להציג את התוצאות הטובות בסקטור ב-2010.

[להמלצות אנליסטים]