חשד: מתאבקים מקצוענים רצחו חלפן כספים בתחנה המרכזית בת"א

3 מתאבקים מקצוענים נעצרו בחשד כי רצחו לפני 4 חודשים את אריה גזית בן ה-65 - כך דווח בגלי צה"ל ■ הרצח בוצע במהלך שוד בעסק להמרת כספים בו עבד גזית, ואחריו נמלטו השודדים כשברשותם 230 אלף דולר

3 מתאבקים מקצוענים, שניים ישראלים ורוסי אחד, שזכו במדליות בתחרויות בינלאומיות ובהם המכביה, נעצרו בחשד כי רצחו לפני 4 חודשים את אריה גזית בן ה-65 בתחנה המרכזית בתל-אביב. הרצח בוצע במהלך שוד בעסק להמרת כספים שבו עבד גזית.

על-פי החשד, השלושה עסקו בגביית דמי חסות באלימות מעסקים באזור, ולאחר השוד והרצח הם נמלטו מהמקום כשברשותם 230 אלף דולר.

השלושה נעצרו לפני 3 שבועות, ורק היום (ד') הותר לפרסם את דבר מעצרם.

רב פקד אדי פלינר, מהיחידה המרכזית של משטרת תל-אביב שחשפה את השלושה, אמר בראיון לגלי צה"ל: "לשלושה לא היה שום קשר עם גזית, שהיה אזרח תמים שרק ביצע את עבודתו. מבצעי הרצח הגיעו לכאן מחו"ל, תכננו את השוד לפרטי פרטים, ושהו בחנות החלפת הכספים 8 דקות בלבד", הסביר. "הם ניסו לגבות דמי חסות באיומים ולשדוד את הכספת, הכו ועינו את גזית - שהובהל לבית-החולים ומת מפצעיו כעבור 10 ימים".

פלינר הסביר כי בחקירה התגלה כי מתכנני השוד הם כנופייה אלימה, שתכננה להשתלט על איזור התחנה המרכזית ולגבות בה דמי חסות. "ראשי הכנופייה נעצרו בתום חקירה סמויה בתחנה המרכזית, שהיתה קשה ביותר מכיוון שאנשים חששו לשתף פעולה", סיפר. "הבנו שמדובר בכנופייה לאחר שקישרנו את השוד של גזית לתיק נוסף של סחיטה ותקיפה".