הלילה: אהוד אולמרט נחת בנתב"ג מבלי שהמתינו לו חוקרים

ראש הממשלה לשעבר היה אמור לשוב לארץ בסוף השבוע, אך בשל פרסום שמו בהקשר לפרשת הולילנד הוא הקדים את שובו ■ לאולמרט לא המתינו חוקרי משטרה בנתב"ג, והוא נכנס למכונית שהמתינה לו עם נחיתתו

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט נחת הלילה (ה') בנמל-התעופה בן-גוריון. אולמרט היה אמור לשוב לארץ בסוף השבוע, אך בשל פרסום שמו בהקשר לפרשת הולילנד הוא הקדים את שובו. לראש הממשלה לשעבר לא המתינו חוקרי משטרה בנתב"ג, והוא נכנס למכונית שהמתינה לו עם נחיתתו.

בהודעה שפורסמה אתמול (ד') מטעמו נכתב: "נוכח הפרסומים בימים האחרונים, שרק הולכים וגוברים, לפיהם המשטרה מעוניינת לחקור את אולמרט לגבי מעורבותו כביכול בפרשת הולילנד, החליט אולמרט לקצר את נסיעתו. כולנו כבר ראינו כיצד כותרות גדולות ונחרצות בתחילתה של חקירה משתנות מקצה לקצה לאחר זמן, כאשר העובדות האמיתיות מתחילות להתברר".

"תאמו לי חקירה"

בתחילת השבוע שלח אולמרט לפרקליטות מכתב באמצעות עורך דינו אלי זהר. במכתב הוא ביקש לתאם עבור אולמרט הגעה לחקירה. במכתב ציין זהר כי אולמרט דוחה את ההאשמות מכל וכל.

"בימים האחרונים שורבב שמו של מר אולמרט לחקירה המתנהלת על-ידי משטרת ישראל, אשר אודותיה דווח בהרחבה בכלי התקשורת", נכתב במכתב לפרקליטות. "אולמרט דוחה מכל וכל את ההאשמות המרומזות המיוחסות לפעילותו בעניינים שונים נשוא החקירה, שהודלפו לכלי התקשורת".

"כדי למנוע כל אי-הבנה, אבקש להודיעך כי עם שובו מחו"ל יגיע אולמרט לכל חקירה אם יתבקש לכך, כפי שעשה פעמים רבות, הן כראש ממשלה והן לאחר מכן", כותב זהר וממשיך: "אעריך אם תמצא לנכון לתאם עמי הגעת אולמרט לחקירה, כפי שנהוג היה בעבר".