טום היקס מסתבך: הנושים עצרו את מכירת קבוצת הבייסבול

איש העסקים האמריקני, שמחזיק בין היתר ב-50% מליברפול מהפרמיירליג, מתקשה להשלים את מכירת טקסס ריינג'רס מה-MLB עבור 570 מיליון דולר, עליה סיכם כבר לפני שלושה חודשים

טום היקס, המחזיק בין היתר ב-50% מהבעלות על ליברפול מהפרמיירליג, מתקשה להשלים את מכירת קבוצת הבייסבול טקסס ריינג'רס שבבעלותו. המיליארדר האמריקני שכבר סיכם לפני שלושה חודשים על מכירת הריינג'רס עבור 570 מיליון דולר לנשיא קבוצת ה-MLB, נולאן ראיין, מתקשה לבצע את העסקה בגלל צווי מניעה שהטילו נגדו הנושים להם הוא חייב כספים. כך מפרסם "ביזנסוויק".

את רשימת הנושים מוביל בנק ההשקעות ‏Monarch Alternative Capital‏, שדורש מהיקס 30 מיליון דולר מסכום המכירה של קבוצת ה-‏MLB‏, או לחילופין שיימצא רוכש אחר שיסכים לשלם סכום גבוה יותר עבור עבור העסקה. במידה שלא יעשה כן, מאיימים הנושים להגיש בקשה לפשיטת רגל של הריינג'רס.

"ביזנסוויק" טוען כי החובות של חברת ‏Hicks Sports Group LLC‏, באמצעותה מאגד את אחזקות קבוצות הספורט שבבעלותו, מסתכמים ב-525 מיליון דולר.

המהלך של מכירת הריינג'רס הוא חלק מתהליך של היקס לחיסול אחזקותיו בספורט. השבוע פורסם באנגליה כי לראשונה מאז רכשו היקס וג'ורג' ג'ילט את ליברפול, השניים החלו בהליך למכירת הקבוצה ואף מינו את בנק ברקליס למצוא רוכש. בנוסף, לפני כחודשיים הודיע היקס כי מינה בנק השקעות אמריקני שיבדוק עבורו את האפשרות למכירת קבוצת ה-‏NHL‏ שבבעלותו, דאלאס סטארס.