תקועים עם דירות בת"א: גינדי משיקה עוד מבצע ב"גינדי ויז'ן"; המכירות מזדחלות - רק 5 יח"ד בחודש

בינואר האחרון הציעה החברה הנחה בפרויקט לתושבי ת"א, ר"ג וגבעתיים ■ המבצע הנוכחי: תשלום של 35% עם חתימת החוזה, כאשר היתרה תשולם ללא ריבית והצמדה עם מסירת הדירה ■ האם הבעיה היא במיקום, גבול ת"א-גבעתיים, או במחירים ההתחלתיים: 2.43 מיליון שקל ל-5 חדרים, 4.6 מיליון לדופלקס ו-5.1 מיליון לפנטהאוז?

האם חברת הנדל"ן גינדי החזקות נתקעה עם דירות בפרויקט "גינדי ויז'ן" בת"א? החברה הודיעה היום (ד') על מבצע נוסף בפרויקט, 3.5 חודשים אחרי שהשיקה את המבצע הקודם ולאחר שמאז הצליחה למכור רק 18 דירות, קרי קצב מכירות של מעט יותר מחמש דירות בחודש.

המבצע החדש של גינדי כולל תשלום של 35% עם חתימת החוזה, כאשר היתרה תשולם ללא ריבית והצמדה עם מסירת הדירה. גינדי החזקות טוענת ששווי ההטבה נאמד ב-250 אלף שקל.

פרויקט "גינדי ויז'ן" ממוקם בעמק הברכה, על הגבול שבין ת"א לגבעתיים. מדובר במגדל בן 17 קומות ו-56 דירות. את המגדל מקימה גינדי על קרקע שרכשה מחברת אינטרקולוני תמורת 50 מיליון שקל, בהיקף השקעה של 125 מיליון שקל.

והמחירים? דירות 5 חדרים בשטח 120 מ"ר נטו ומרפסת של 12 מ"ר מוצעות למכירה ב-2.43 מיליון שקל לכל הפחות; דירות דופלקס 5 חדרים בגודל 151 מ"ר ומרפסות בגודל 44 מ"ר ב-4.6 מיליון שקל; פנטהאוז 164 מ"ר וממרפסות של 44 מ"ר ב-5.1 מיליון שקל לכל הפחות; ודירת דופלקס בגודל 184 מ"ר עם מרפסת של 99 מ"ר ב-6.24 מיליון שקל.

לא מסתערים

בדיקת קצב המכירות בפרויקט מראה כי רוכשי הדירות לא מסתערים על הדירות בפרויקט. גינדי החזקות החלה לשווק את הדירות בפרויקט לפני כחמישה חודשים ומאז מכרה 34 דירות, קרי כ-60% מסך הדירות בפרויקט, למרות המאמצים השיווקיים. לצורך ההשוואה, בפרויקט המתוקשר לא פחות בת"א - "שרונה" - הצליחה גינדי החזקות למכור 89% מהדירות תוך פחות מחודשיים, ללא מבצעים מיוחדים.

המבצע הקודם שהשיקה גינדי בפרויקט "גינדי ויז'ן" החל בינואר, אז היא הציעה הנחה של 95 אלף שקל לקרובי משפחה של תושבי ת"א, רמת גן וגבעתיים. המבצע גילם אז הנחה של 3.1% ממחיר הדירה הממוצע בפרויקט, אולם מאז ועד היום הצליחה החברה למכור 18 דירות בלבד.

34 הדירות שנמכרו עד כה ב"גינדי ויז'ן" הניבו לחברה הכנסות של 95 מיליון שקל, כלומר מחיר ממוצע של 2.8 מיליון שקל לדירה.


הדמיה: "גינדי ויז'ן"