גיתם BBDO זכה במכרז: יעניק ייעוץ תקשורתי לחברת החשמל

לסקר: "הטיפול התקשורתי בתדמית חברת החשמל הוכח כאחד הנושאים החשובים למיצובה העסקי והחברתי"

ועדת המכרזים של חברת החשמל בחרה במשרד גיתם BBDO, בראשות משה תאומים, כזוכה במכרז ליועץ התקשורת של חברת החשמל, זאת לאחר שבשבוע שעבר הציגו 4 המועמדים הסופיים במכרז את הצעותיהם בפני ועדה מקצועית של החברה.

לאחר בדיקת הניקוד הסופי וההצעות הכספיות נבחר, כאמור, משרד גיתם לשמש כיועץ התקשורת של החברה למשך שנה. על-פי תנאי המכרז, חברת החשמל תוכל להאריך את כהונת היועץ החדש לתקופה מירבית של שנתיים נוספות.

עם סיום הליך המכרז אמר מנכ"ל חברת החשמל, עמוס לסקר, כי חברת החשמל נמצאת כבר זמן רב "בעין הסערה" במספר לא מועט של נושאים, ביניהם הדיונים הממושכים לשינוי המבני ולשינוי הארגוני בחברה, הדיון הציבורי סביב הקמת תחנה פחמית נוספת, פרויקטים גדולים מאוד להפחתת פליטות, פרויקטים אחרים בתחום איכות הסביבה ועוד, וכי הטיפול התקשורתי בתדמית החברה הוכח כאחד הנושאים החשובים למיצובה העסקי והחברתי.

את התיק ינהלו, לצד מוישיק תאומים, עדו הר-טוב ורון בר-אל, המנכ"לים המשותפים של (BBDO IM (BBDO Issue management.

הר-טוב שימש בעבר כיועץ תקשורת למשרדי התיירות והתקשורת, ובתפקידו האחרון שימש כיועץ התקשורת של שר האוצר. בר-אל מנהל בשנים האחרונות בגיתם את חטיבת הגופים הציבוריים, ושימש בעבר כעורך כלכלי בכיר בידיעות אחרונות.

הר-טוב ובר-אל מסרו: "אנחנו שמחים ונרגשים לעבוד עם חברת החשמל. זהו אתגר מרתק, ואנו משוכנעים כי תהיה לנו דרך משותפת מוצלחת".