החברה לישראל השלימה את סבב ההשקעה בבטר פלייס

הזרימה 74 מיליון דולר לבטר פלייס, בהמשך להשקעה הראשונה במיזם בהיקף 100 מיליון דולר ■ מימשה אופציית PUT ומכרה כ-3.3 מיליון מניות בטר פלייס בתמורה ל-7.35 מיליון דולר - 0.75% מהון המניות

החברה לישראל השלימה את סבב ההשקעה השני בחברת בטר פלייס, מיזם התשתיות לרכב חשמלי. נזכיר, כי החברה לישראל הזרימה בינואר השנה 74 מיליון דולר לבטר פלייס, בהמשך להשקעה הראשונה במיזם, בהיקף של 100 מיליון דולר. לאחר ההשקעה הראשונה, עידן עופר אמר ל"גלובס", כי "אנחנו מאוד מאמינים בחברה. יש לה פוטנציאל עצום בקנה מידה בינלאומי ואנחנו כרגע בתחילת הדרך שלה". בנוסף לחברה לישראל, תאגידים נוספים השקיעו בבטר פלייס, מה שמביא את סך ההשקעה בה לכ-350 מיליון דולר.

החברה לישראל הודיעה היום (ג') כי מימשה אופציית PUT שהוענקה לה במניות בטר פלייס, ומכרה כ-3.3 מיליון מניות בתמורה ל-7.35 מיליון דולר - 0.75% מהון המניות של בטר פלייס.

לאחר השלמת העסקה החברה לישראל מחזיקה בכ-30% (בדילול מלא) מהון המניות של בטר פלייס, העוסקת ברכישת סוללות ובהקמת תשתיות טעינה למכוניות חשמליות בכמה מדינות בעולם, בהן אוסטרליה, דנמרק, הוואי וישראל. יו"ר החברה לישראל , עידן עופר, מכהן גם כיו"ר בטר פלייס ומעורב בניהולה.